English

علی صلاحی:

خسارت باران و تگرگ به کلات بیش از ۲ هزار میلیارد ریال است

فرماندار کلات بیان کرد: مهمترین خسارت در این شهرستان مربوط به سیل ۲۹ اردیبهشت ماه بود که بر اثر آن یک خودروی پراید در راه روستای سررود گرفتار سیل و باعث کشته و مفقود شده سرنشینان آن شد.

خسارت باران و تگرگ به کلات بیش از ۲ هزار میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی صلاحی فرماندار کلات اعلام کرد: بارش باران ، رگبار و تگرگ و سیلابهای بهاری طی ماه گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به بخشهای مختلف شهرستان خسارت وارد کرده است.

علی صلاحی در ادامه اضافه کرد: عمده خساراتها مربوط به وقوع سیلاب در مزارع و باغها و بارش تگرگ و تخریب میوه های سردرختی در این شهرستان بوده است.

فرماندار کلات تصریح کرد: آسیب به راه های روستایی، خطوط انتقال آب شرب و تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی در کلات از دیگر نتایج بروز سیلابها و روانابهای فصلی در این شهرستان مرزی و کوهستانی بوده است.

وی متذکر شد: در حال حاضر همه راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده و شبکه آب شرب روستاهای چرم و قلعه نو تعمیر و آب رسانی به روستای سررود در بخش زاوین نیز تا زمان تعمیر خطوط انتقال آب، با تانکر انجام می شود.  

صلاحی همچنین اظهار کرد: البته طی سه روز گذشته نیز بارشهایی رخ داد که خسارتهایی به بار آورد لذا براساس برآوردها، مبلغ خسارتها از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر می رود.

فرماندار کلات یادآور شد: مهمترین خسارت در این شهرستان مربوط به سیل ۲۹ اردیبهشت ماه بود که بر اثر آن یک خودروی پراید در راه روستای سررود گرفتار سیل شد و در اثر آن سه نفر از اعضا یک خانواده جان باختند و یک نفر از آنها نیز مفقود شد.

صلاحی خاطرنشان کرد: پس از وقوع سیلاب، تلاشها برای یافتن کودک مفقود حادثه آغاز شد و علاوه بر تیم های امداد و نجات کلات، یک تیم از درگز و یک تیم متخصص به همراه سگهای زنده یاب از مشهد در منطقه فعالیت خود را آغاز کردند که تاکنون تلاشها ناکام بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه