English

آیدا فاروقی:

باران همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در روز جمعه، به طور موقت جّو پایداری شکل می گیرد ولی از روز شنبه عصر شاهد رگبار باران و رعد و برق به خصوص در شمال غرب استان خواهیم بود.

باران همراه با رعد و برق و بارش تگرگ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: انتظار می‌رود از عصر امروز با وزش باد به نسبت شدید به خصوص در بخش‌هایی از مشهد و از جمله ییلاقات این شهر، مناطق شمال غرب و دامنه های بینالود هوا بارانی همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ شود.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: این وضعیت به تناوب تا فردا شب و روز جمعه ادامه دارد بر همین اساس و با توجه به این موضوع، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها  دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: در روز جمعه، به طور موقت جّو پایداری شکل می گیرد ولی از روز شنبه عصر شاهد رگبار باران و رعد و برق به خصوص در شمال غرب استان خواهیم بود.

وی متذکر شد: قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۰ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی شهر مشهد بین ۱۶ تا ۳۱ درجه سلسیوس بوده است و این در حالی است که امشب و در گرمترین ساعات، دمای هوا به ۲۶ درجه بالای صفر می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه