English

عبدالله الماسی مدیرکل روابط عمومی و امور بین المال استانداری کرمانشاه شد

طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از روابط عمومی های استان و اصحاب رسانه، با تقدیر از زحمات وحید خسروی، عبدالله الماسی بعنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه معرفی شد.

عبدالله الماسی مدیرکل روابط عمومی و امور بین المال استانداری کرمانشاه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، ضمن تبریک هفته روابط عمومی، روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی در ایجاد روحیه امیدآفرینی عنوان کرد و افزود: در فضای کنونی جامعه شیشه‌ای که همه افکار و خدمات در معرض دید عموم است، روابط عمومی ها از ارکان اساسی در دستگاه های دولتی در بیان و انتقال واقعیات درست به جامعه محسوب می شوند.

وی با تاکید بر این مهم که نباید کرمانشاه را بد معرفی کرد، خاطرنشان ساخت: کرمانشاه ظرفیت های بالایی در اکثر حوزه های انسانی،طبیعی و استراتژیک است و  از زمانی که کرمانشاه را خوب معرفی کرده ایم سیل سرمایه گذاران به سمت استان آمده و بزودی طرح های خوبی در استان آغاز می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های خوبی برای توسعه استان تدوین شده و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، گفت: رفع مشکلات پتروشیمی ها در دستور کار قرار گرفت و بزودی عملیات احداث پتروشیمی روانسر شروع می شود.

وی با بیان اینکه سامانه گرمسیری و سردسیری می تواند آینده استان را متحول کند، گفت: در نشست هایی که با مسئولین وزارت نیرو داشتیم بر تکمیل سامانه گرمسیری و همچنین اجرای سامانه سردسیری تاکید شد.

امیری مقدم همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به استان در آینده نزدیک، گفت: طرح های خوبی در حوزه های اقتصادی و عمرانی برای استان در نظر گرفته شده و این سفر زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم خواهد کرد.

رسانه ها و روابط عمومی ها رسالت مهمی در ایجاد امید در جامعه دارند

افشار دارابی رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز با بیان اینکه در این شرایط باید در جامعه تولید امید کرد، گفت: سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند و امروز دشمنان به شیوه های مختلف در پی ناامیدکردن مردم و جدایی بین جامعه و مسئولین هستند.

دارابی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها رسالت مهمی در ایجاد امید در جامعه دارند و باید با انتشار دستاوردهای نظام، روحیه امید را در جامعه زنده نگه دارند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه فعالین رسانه ای توانمندی دارد، گفت: جامعه رسانه ای استان می توانند مدیریت ارشد استان را در مسیر خدمت به مردم و توسعه استان کمک کنند.

وحید خسروی مدیرکل پیشین روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست اقدامات انجام شده در این حوزه در زمان مسئولیتش را نتیجه کار تیمی دانست و گفت: بدنبال تقویت جایگاه روابط عمومی بودیم و براین اساس با برنامه و کار تیمی پیش رفتیم.

وی با بیان اینکه پاسخگو بودن را یک اصل برای خود قرار دادیم، افزود: تقویت امید در جامعه و اعتمادزایی و جلب مشاکت مردم را در دستورکار قرار دادیم، زیرا اعتقاد دارم روابط عمومی هنر مردم داری است.

خسروی گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیز ضمن گسترش تولید محتوا، سعی کردیم براساس شیوه‌های نوین و مطابق ذائقه مردم پیش برویم .

وی به کسب رتبه برتر شورای اطلاع رسانی دولت در دو سال پیاپی توسط روابط عموی استانداری اشاره و آن را نتیجه تلاش جمعی همکارانش دانست.

به دنبال ایجاد جهاد تبیین در روابط عمومی ها هستم

عبدالله الماسی مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه نیز با بیان اینکه دولت مردمی در تلاش شبانه روزی جهت خدمت به مردم است، گفت: باید این اقدامات را به خوبی به جامعه منعکس کنیم.

وی همچنین بر لزوم ایجاد جهاد تبیین در روابط عمومی ها به منظور بیان اقدامات صورت گرفته تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه