English

بهترین روش‌ها برای معرفی برندهای ورزشی چیست؟

از ارسال پیامک گرفته تا تبلیغات کلیکی اینترنتی در وبسایت‌های پربازدید و استفاده از ظرفیت بلاگرهای اینستاگرامی از جمله روش‌های تبلیغاتی است که بسیاری از برندها در حال استفاده از آن هستند.

بهترین روش‌ها برای معرفی برندهای ورزشی چیست؟

فرهاد رحیمی، مدیر برگزاری هشتمین نمایشگاه ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته – خبرگزاری موج، برندهای مختلف چه در حوزه تولید و چه در حوزه خدماتی که در زمینه عرصه ورزش یک نیاز بزرگ را احساس می‌کنند. آن نیاز این است که چگونه خود را در بین مردم و نخبگان معرفی کنیم.

به عبارت دیگر یکی از دغدغه‌های مهم برای یک صاحب کسب‌ و کار این است که چگونه می‌تواند برند خود را به اقشار مختلف جامعه معرفی کرده تا از منافع مختلف این معرفی بهره لازم را ببرد.

به طور کلی معرفی برند علاوه بر افزایش فروش و گردش اقتصادی محاسن زیاد دیگری برای صاحبان برندها دارد. بگذارید در همین ابتدا مثالی بزنم. برندی را تصور کنید که صاحبان آن به عنوان اولین‌های در آن حوزه شناخته می‌شوند. این برند آرام‌آرام در جمع برندهای برتر کشور جای می‌گیرد و تبدیل به یک الگو می‌شود.

این یک اصل است که همیشه اولین‌ها در هر حوزه‌ای می‌توانند به عنوان پیشرانان و پیشگامان آن حوزه شناخته شوند و در طول تاریخ نیز این موضوع تجربه شده است.

از سوی دیگر وقتی صاحبان و خالقان آن برند، برندی دیگر را چه در همان عرصه و چه در عرصه‌های دیگر معرفی می‌کنند ناخودآگاه نظرها به سوی آن برند جذب می‌شود؛ چرا که به خاطر سابقه ذهنی افراد و نتایج خوبی که در از برند حس می‌کنند، به صورت ناخودآگاه به خاطر موفقیت خالقان آن در فعالیت برند قدیمی، به برند جدید نیز گرایش پیدا می‌کنند.

حتی وقتی یک برند به عنوان اولین‌های یک عرصه معرفی شد، ممکن است نامش بر روی آن ایده یا محصول بماند. همه ما با نام‌هایی مانند تاید، اِف اِف، ریکا و... آشنا هستیم و چنین پدیده‌هایی نشان‌دهنده تبلیغات موفق اولین‌ها برای ثبت برندشان است.

اما دنیای امروز پدیده‌های جدیدی را تجربه می‌کند و به همین خاطر یکی از راهکارهای مهم و تأثیرگذار برای معرفی برند به‌ویژه برندهای ورزشی، نمایشگاه‌های تخصصی ورزش است.

با توجه به نوع مخاطب و گستره تنوع مخاطبین، می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌های برای معرفی برندهای ورزشی و برندهای مرتبط با آن، حضور فعال این برندها در اینگونه نمایشگاه‌ها و عرضه خدمات و محصولات به روش‌های مختلف در چنین رویدادهایی است.

با شرکت برندهای تجاری مرتبط در این نمایشگاه‌ها علاوه بر مردم عادی که به تعبیری مشتری عمده خدمات و محصولات ورزشی هستند بسیاری از تجار خارجی و داخلی و همچنین کسب و کارهای مرتبط نیز این برندها را شناخته و می‌توانند رابطه تجاری با آن‌ها برقرار کنند.

علاوه براین، وقتی برندها در نمایشگاه‌های تخصصی شرکت می‌کنند در بسیاری از تبلیغات مربوط به نمایشگاه که قبل و در هنگام نمایشگاه در رسانه‌ها به انحاء مختلف منتشر می‌شوند، معرفی می‌شوند.

معمولا این اطلاعات در اینترنت یا در بقیه اقلام تبلیغاتی باقی می‌ماند و این اطلاعات تبدیل به یک منبع مهم می‌شود تا بعداً در فرصت‌های دیگر از آن برای ارتباط‌گرفتن با برندها از آن استفاده کنند.

به همین خاطر برندها می‌توانند با شرکت مؤثر در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تخصصی شاهد تحولی شگرف در معرفی محصولات و خدماتشان به آحاد مردم جامعه و کسب و کارهای دیگر باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه