English

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزشی اصفهان

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزشی اصفهان با حضور فرهاد رحیمی مجری این نمایشگاه، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و مجریان برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی ورزشی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته در این نشست هم اندیشی گفت: برگزاری نمایشگاه هم در سمت عرضه و هم  تقاضا می‌تواند دستاوردهای بسیارو موثری داشته باشد.

فرهاد رحیمی بیان داشت: در حقیقت افرادی که دریافت کننده‌های خدمات هستند، با حضور در نمایشگاه می توانند خدمات بهتری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ورزش همواره به صورت محدود و در کنار دیگر نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد، افزود: درواقع چون هیچ گاه این نمایشگاه ها  ورزشی نبود موضوع باعث تنزل در ورزش شده است.

وی با اشاره به نمایشگاه، مهم‌ترین رویداد هر حوزه و صنعتی است، بیان داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد، توانستیم نمایشگاه تخصصی ورزش را در اصفهان برگزار کنیم که قطعاً اتفاق خوبی برای ورزش استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه برای نخستین‌بار در شهری به جز تهران رخ داد، گفت: در اصفهان هیچ امکانات کیفی کمتر از تهران نداریم و باید برگزاری این رویداد بیشتر گردد و البته و سعی ما در برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال و در ابعاد گسترده تری است.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند به فعالان ورزش کمک زیادی کند و در خصوص ارتباط بین فعالان یک عرصه، مؤثر و منجر به تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش است.

رحیمی افزود: اصحاب رسانه بازوی برگزاری این نمایشگاه هستند و خوشحالیم که در خدمتتان هستیم.

 توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است

همچنین ، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان در ادامه این نشست با بیان اینکه در اصفهان نیاز به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی هستیم، اظهار کرد: هزینه در ورزش کمک به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با بیان اینکه هم افزایی ویژه برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است، ادامه داد: در این زمینه برپایی نمایشگاه ورزش کمک کننده است ضمن اینکه می‌توان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی نیز بسترسازی خوبی را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأکید شورای شهر اصفهان توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی است و در بودجه ۱۴۰۱ نیز این امر مورد توجه بوده است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست هم اندیشی از پوستر رسمی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و خدمات وابسته رونمایی شد.

نمایشگاه تخصصی ورزش

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه