English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد خبر داد؛

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است که این امر جریان ورود سرمایه های مردمی را تسریع کرده و ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی را توسعه می بخشد.

تسریع صدور مجوز برای ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در این نشست که با حضور رییس، معاونین سازمان و مدیران، کارشناسان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سالن جلسات شهید بهشتی به مدت 5 ساعت برگزار شد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد ضمن یادآوری دوسال پرمخاطره وضعیت کرونایی از تلاش ها و زحمات مدیران مراکز خدمات تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: باید بر تلاش سازمان در راستای سهم بری دانش از تولید و تسریع جریان انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی به محیط های تولید افزود.

وی با تاکید بر شعار سال عنوان کرد: توسعه خدمات فنی توسط مراکز خدمات و همچنین شرکت‌های دانش بنیان سرلوحه برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دانش را یکی از مؤثرترین عامل پشتیبانی کننده تولید در کشاورزی دانست و گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به عنوان شبکه غیردولتی برای انتقال و اشاعه دانش و فناوری های جدید می تواند بنیادی ترین پشتیبان تولید باشد.

وی گفت: تاکنون سازمان، اقدامات مؤثری را در جهت تسریع، تسهیل و روان سازی صدور مجوز فعالیت کشاورزی انجام داده است که این امر جریان ورود سرمایه های مردمی را تسریع کرده و سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی را توسعه می بخشد.

در ادامه این نشست، معاونین، مدیران سازمان درباره مسایل مرتبط با هر واحد اعم از تسهیل در ارائه خدمات صدور مجوز، راهنمایی روند صدور مجوزها در سامانه، ارجاع کار، آموزش، کاهش زمانبری ها و.... تشریح نموده و موارد مطروحه توسط حضار جلسه مورد پاسخ ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

یادآور می شود: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با هدف ارایه خدمات فنی ومهندسی به بهره برداران و تولید کنندگان بخش کشاورزی و همچنین اشتغالزایی دانش آموختگان شکل گرفته است که در استان یزد بالغ بر 30 مرکز خدمات در شهرستان ها مستقر می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه