English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

اشتغالزایی با پهپاد کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از برگزاری اولین دوره آموزشی خدمات کشاورزی پهپادی برای مددجویان اصفهانی با هدف ارتقای سطح درآمد اقتصادی خبر داد.

اشتغالزایی با پهپاد کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی با اشاره به اینکه طرح خدمات کشاورزی پهپادی با هدف ارتقا سطح درآمد خانواده های تحت حمایت آغاز بکار کرده است، گفت: با توجه به لزوم بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان و پذیرش فناوری پهپاد در صنعت کشاورزی همچنین ظرفیت بالای اشتغالزایی در این صنعت، کارگاه های آموزشی برای اشتغال در طرح نوین پهپاد شروع شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی این طرح نوین از خدمات کشاورزی در قالب الگوی راهبری شغلی و در یک برنامه فشرده برای مددجویان برگزار می شود، ادامه داد: در اولین کارگاه آموزشی ۴ روزه، تیمی سه نفره از مددجویان بوئین میاندشت، تحت آموزش قرار گرفتند.

رضایی به شرایط لازم برای واگذاری پهپادها به مددجویان جویای کار اشاره کرد و افزود: کمیته امداد استان اصفهان به متقاضیان واجد شرایط برای دریافت این پهپادها علاوه بر پرداخت تسهیلات مورد نیاز، آموزش های لازم نیز ارائه خواهد کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با تاکید به مزایای کاربرد این پهپادها، بیان داشت: استفاده این طرح نوین از تخریب زمین و مزارع بوسیله تراکتور جلوگیری و انجام عملیات در مناطق سخت عبور را تسهیل و در مصرف بهینه سم به میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد، آب به میزان ۹۰ درصد کمک می کند و همچنین سمپاشی در مدت زمان هفت الی ده دقیقه برای هر هکتار را امکان پذیر می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه