English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:در سال گذشته حق بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی ۳ هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است.

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می شود، بیان داشت: در سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت حمایت واریز شده است.

وی پرداخت حق بیمه مددجویان را تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی و خروج از چرخه حمایتی امداد اعلام کرد و ادامه داد: حق بیمه ۲ هزار و ۹۷۸ زن سرپرست خانوار و ۷۷۳ نفر از مجریان طرح های خودکفایی به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

بنایی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۹۱ نفر از مددجویانی که بالای هفت سال سابقه تامین اجتماعی داشتند و به سن بازنشستگی رسیدند، با خرید سوابق ایشان به ارزش ۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان توسط این نهاد، شامل مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته شده و پس از بازنشستگی از مستمری و خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه