English

سردار سید ضیاءالدین حزنی؛

هدف سپاه جلب رضایت مستضعفان است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف سپاه را جلب رضایت مستضعفان خواند و افزود: مأموریت اصلی ما دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت پایدار است.

هدف سپاه جلب رضایت مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویژه‌برنامه تجلیل از دست‌اندرکاران ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت پایدار است.

سردار پاسدار حزنی بیان داشت: تمام رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازجمله نیروی دریایی سپاه، نیروی زمینی و هوایی، نیروی هوافضای سپاه و نیروی قدس در ارتباط با بحث محرومیت‌زدایی ، کمک به تأمین جهیزیه و ازدواج آسان جوانان در بالأخص در مناطق مرزی و محروم کشور اقدامات مؤثری را انجام داده‌اند.

وی بیان داشت: هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلب رضایت مستضعفان است.

وی بیان داشت: من از تمام مسئولانی که در مسند قدرت نشسته و به وظایف محموله خویش به نحوه احسن عمل می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در پایان ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، اذعان داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها ، تمام محرومانی را که پیش روی شما قرار دارند با تمام وجود دریابید! با استفاده از قدرتتان، مشکلاتشان را در رسانه‌ها منتشر کنید و در جهت رفع دغدغه‌ها محرومان را همراهی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه