English

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی:

ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی، بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: تولید اندیشه و پشتوانه‌سازی‌های علمی، رمز موفقیت در مسیر اقدامات رسانه‌ای است که انسان‌های فعال در حوزه رسانه نیز باید در یک شبکه منسجم که عمود و محور آن معارف دینی و مقامی انقلابی است.

ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی، بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع)  در سخنانی عنوان کرد: بازدارندگی رسانه‌ای و افزایش تاب‌آوری رسانه‌ای در مقابل تحرکات سنگین دشمن جز با بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه مقدور نخواهد بود.

سردار سرتیپ پاسدار غیاثی این سخنان را در مراسم افتتاحیه "ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی" بیان کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف به آن اشاره و تأکید فرموند، ضرورت خروج از محاصره تبلیغاتی و بازسازی انقلابی فرهنگ و رسانه است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین افزود: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان رویکردی جدید در مدل حکمرانی و نیز رویکردی جدید در تعریف انسان و زیست انسانی همواره در معرض هجوم رسانه‌ای جهت انزوای این مدل قراره گرفته است.

وی تاکید کرد: بیش از چهل سال است که دشمن برای مأیوس‌سازی مردم و مسئولان می‌کوشد و تلاش مستمری برای وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ‌نمایی ایرادات و کوچک‌نمایی رویش‌هایی که می‌تواند با منطق عقل و احساس بشری ارتباط برقرار کند، دارد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: سازمان رسانه‌ها باید چابک، مجهز به تحلیل و مردم‌شناس باشند که تمام این مؤلفه‌ها جز با تکیه بر اندیشه محقق نخواهد شد و تولید اندیشه و پشتوانه‌سازی‌های علمی، رمز موفقیت در مسیر اقدامات رسانه‌ای است که انسان‌های فعال در حوزه رسانه نیز باید در یک شبکه منسجم که عمود و محور آن معارف دینی و مقامی انقلابی است، اقدامی جبه‌ای، روشنگرانه و آفندی داشته باشد.

سردار سرتیپ پاسدار غیاثی متذکر شد: بازسازی فرهنگ و رسانه با تکیه بر عقلانیت، فناوری، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای ، هم‌افزایی نخبگان، اجتناب از موازی‌کاری، توجه به سنت‌ها و سرمایه‌گذاری همراه با ایجاد چرخه شفافیت اقتصادی و نیز ساخت و بازساخت مداوم سرمایه‌های فکری این مهم قابل دستیابی است

فرمانده سپاه امام رضا یادآور شد: برای اینکه این حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گام بردارد، امیدواریم و تحقق این مهم ارمغان ارزشمندی به نام «ارتباط با مردم» و برقراری گفت‌وگو بین نظام و امت خواهد داشت.

سردار سرتیپ پاسدار غیاثی خاطرنشان کرد: رسانه‌های فعال باید همان‌قدر که رفتار ایجابی و هم‌سو نسبت به رویش‌ها و امیدها داشته باشند، باید مطالبه‌گر و دادخواه امت باشند که شرط نداشتن مخرج با دشمن در این است که مبنا و افق حرکت مطالبه‌گری، تحقق نتیجه و حل مسئله ذیل انقلاب اسلامی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه