English

سردار حزنی:

سپاه در کنار دولت به محرومیت‌زدایی می‌پردازد /محرومیت زدایی برعهده دولت است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

سپاه در کنار دولت به محرومیت‌زدایی می‌پردازد /محرومیت زدایی برعهده دولت است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید ضیاالدین حزنی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو هزار و 400 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات نیروی انتظامی رشت با اشاره اهمیت رفع محرومیت‌زدایی در ایجاد امنیت پایدار و کارآمدی نظام اظهار کرد: اقداماتی که در زلزله کرمانشاه انجام شد در زلزله دوم استحکام خود را نشان داد و این نشان از استحکام سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران  است.

وی با بیان اینکه وظیفه محرومیت‌زدایی برعهده دولت است  گفت: سپاه در کنار دولت به محرومیت‌زدایی می‌پردازد لذا  نباید این تفکر ایجاد شود که مسئولیت محرومیت‌زدایی وظیفه سپاه است؛ خیر! محرومیت‌زدایی بر عهده دولت است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تأکید بر اینکه ۱۳ هزار و ۷۴۰ پروژه عمرانی و غیر عمرانی  توسط سپاه در استان گیلان انجام‌شده بیان کرد: ۱۱ هزار و ۸۷۳ پروژه عمرانی و هزار و ۸۷۶  پروژه غیر عمرانی آمار فعالیت انجام‌شده استان گیلان است.

حزنی با بیان اینکه ۱۱ هزار ۸۷۳ پروژه در استان انجام شد گفت: در مجموعه سپاه استان فعالیت‌های زیادی انجام‌شده است اما باوجود آن‌ها، این فعالیت‌ها  کم است و باید بیشتر شود.

 وی  با تأکید بر اینکه بی‌عدالتی و تضاد طبقاتی مردم را بیشتر از فقر رنج می‌دهد گفت: فقر توهین و ثروت کرامت از جانب خدا برای انسان نیست بلکه آزمایش از جانب خداست ازاین‌رو، باید بحث محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار دهیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار تأسف از اینکه در بحث بیکاری، اعتیاد طلاق و کارآمدی اقتصادی حرفی برای گفتن نداشته و ناموفق بودیم افزود: به‌غیراز این چهار مورد در موارد دیگر باوجود مشکلات وجود گام‌های مهمی در کشور صورت گرفته است.

انقلاب آمد تا  سخت کار کنیم 

حزنی با بیان اینکه  خانواده‌های موفق  افراد کارآمدی را تربیت می‌کند گفت: اگر در یک خانواده معتاد، بیکار و طلاق گرفته در آن باشد، این خانواده با این اقتصاد می‌تواند در مقابل آمریکا و رژیم صهثونیستی مقابله کند؟ آیا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کسانی که پشت میز نشسته‌اند اگر وظایف خود را دلسوزانه و درست انجام دهند کارها درست می‌شود تصریح کرد: هزار حرف آن‌قدر اثر ندارد که یک عمل اثر دارد، ازاین‌رو باید گفت، انقلاب آمد تا  سخت کار کنیم  نه اینکه در این چند سال کارها را سخت‌تر کنیم، عدم دیدار با مردم مناطق محروم  دلیل بر نبودن آن‌ها و ندیدن آن‌ها نیست.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار تأسف از اینکه برای انجام ندادن محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هزاران دلیل  می‌آورند اظهار کرد: همه مسئولین در نظام باید برای مردم ضعیف  خاصیت  داشته باشند تا به مردم  نزدیک شوند چراکه این‌گونه  مردم نیز به ما نزدیک‌تر می‌شوند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جنگ نرم افزود: مقابله با جنگ نرم  یکی از دغدغه‌های مهم رهبری معظم نظام است چراکه جنگ نرم یعنی تردید در دل‌ها، ذهن‌ها و ایجاد رعب و وحشت  و دو دلی در آن‌ها.

حزنی میزها را  محل امتحان بسیاری از صاحبان آن‌ها  دانست و افزود: صاحبان میزها باید با پایبندی بر  مسئولیت‌های خود درصدد باشند تا فقر از کشور کم شود بنابراین صحت انجام عمل و مفید بودن آن دو دغدغه  مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام دنیا با سپاه مخالف است گفت: تفکر جهادی یعنی اینکه  در وزارت نیرو در زمان جهاد عده‌ای کمربسته و همه  روستاها را برق‌دار کرد بنابراین این نوع خدمت‌رسانی‌های جهادی در ذهن مردم ثبت خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه هر مسئولی که به فکر مردم باشد از ذهن مردم پاک نمی‌شود بیان کرد: گروه‌های جهادی همدرد مردم عزیز هستند چراکه خود را با مردم می‌دانند و این ویژگی در ذهن ماندگار خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه