English

عباس نظریان:

اسکی اردبیل جزء استانهای ممتاز کشور می باشد

رئیس فدراسیون اسکی گفت: استان اردبیل با وجود پیست های اسکی یکی از استان های خوب و ممتاز در سطح کشور است.

اسکی اردبیل جزء استانهای ممتاز کشور می باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در نشست روسای هیاتهای اسکی گفت: استان اردبیل با وجود پیست های اسکی اوجور، آلوارس و همچنین پیست اسکی روی چمن در فندقلو و اقدامات ارزنده هیات استان اردبیل در برگزاری دوره های مربیگری و همچنین استعدادیابی یکی از استان های خوب و ممتاز در سطح کشور می باشد.

وی استان اردبیل را از استانهای ممتاز در این رشته عنوان کرد و گفت: رشته اسکی یکی از رشته های مفرح و خانواده پسند به حساب می آید که گرایش جوانان به این رشته بیش از پیش نسبت به رشته های دیگر خوب است و ما در صدد هستیم با ایجاد زیر ساخت های مناسب در تمامی استانها ، هم در بُعد همگانی و هم قهرمانی این رشته ورزشی را گسترش بدهیم.

رئیس فدراسیون اسکی می گوید: ظرفیت استان اردبیل برای رشته اسکی خیلی بالاست و در فصول مختلف می توانیم در استان اردبیل دوره های مختلف این رشته را اعم از مربیگری، استعدادیابی در اسکی چمن و برف را برگزار بکنیم.

نظریان در خصوص ایجاد ظرفیت های مناسبی برای رولر اسکی گفت: در حال حاضر17  استان در این رشته ورزشی فعالیت دارند که با راه اندازی این رشته جذاب در منطقه نمونه گردشگری شورابیل جشنواره کشوری را در استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

محمد پور، رئیس هیات اسکی استان اردبیل هم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل استان اردبیل در میزبانی و برگزاری دوره های مختلف رشته اسکی در استان اردبیل گفت: استان اردبیل به لحاظ تجهیزاتی این رشته با مشکل مواجه است که انتظار می رود فدراسیون با شرایطی که استان اردبیل در این رشته ورزشی ایجاد کرده است حمایت های لازم را انجام دهد تا بتوانیم برای میزبانی از مسابقات و برگزاری دوره های مختلف را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه