English

حسین قدیمی:

دانش آموزان استان اردبیل همیار برق می شوند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: جهت آشنایی دانش آموزان در مورد راهکارهای مصرف برق دانش آموزان اردبیل همیار برق می شوند.

دانش آموزان استان اردبیل همیار برق می شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: برق همچون یک نعمت ارزشمند با زندگی مردم پیوند خورده است که با توسعه فناوری، وابستگی به برق نیز افزایش یافته است.

وی افزود: جهت آشنایی دانش آموزان در مورد راهکارهای مدیریت مصرف برق و ضرورت نصب سامانه برق ایران «برق من» با حضور در مدرسه دخترانه ام البنین اردبیل گفت: وظیفه ملی تک تک ماست که در حفظ و نگهداری این نعمت کوشا باشیم .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به "الگوی مصرف" که با توجه به اقلیم، آب و هوا، متوسط دما و رطوبت تعیین شده است، اظهار امیدواری کرد شاهد روزی باشیم که کلیه مشترکان، الگوی مصرف را رعایت کنند تا منابع ملی اتلاف نشود زیرا که منابع ملی به تمام نسل های آینده ی کشور تعلق دارد.

قدیمی می گوید: جهت آشنایی دانش آموزان به مفاهیمی همچون زمان های کم باری، میان باری و اوج بار و راهکارهای مدیریت مصرف، امکانات سامانه برق ایران «برق من» نیز پرداخته شده است.

وی گفت: دانش آموزان ظرفیت های ارزشمندی هستند که می توانند در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق نقش اساسی داشته باشند و طی تفاهم نامه ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد شده است ، شرکت توزیع برق استان اردبیل در نظر دارد با استفاده از بستر آموزشی شبکه شاد ، دانش آموزان با مفاهیم صرفه جویی در مصرف برق آشنا شده تا مصرف برق در خانواده ها هم نهادینه شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه