English

جمال اسدی؛

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حق بسیاری بر گردن همه دارند

جلسه تبدیل وضعیت استخدامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرائی استان با حضور ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مدیران کل دستگاه های اجرائی برگزار شد.

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حق بسیاری بر گردن همه دارند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، با اشاره به حقوقی که جامعه معزز ایثارگری بر گردن همه دارند، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حق بسیاری بر گردن همه آحاد جامعه دارند و به ویژه بر گردن مسئولینی که متولی این قشر عزیز در جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: آرامش و امنیتی که امروز در کشور برقرار است، به برکت خون شهدا و ایثارگران است و در حال حاضر خانواده های معظم آنها از ما انتظار دارند تمام تلاش خود را بکار گیریم تا از همه ظرفیت ها برای احقاق حق این عزیزان استفاده کنیم.

وی افزود: دستگاه های اجرائی اقدامات خوبی در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به انجام رساندند ولی در برخی از تفاسیری که از این قانون شده با مشکل روبرو هستیم و امیدواریم امروز به یک جمع بندی مناسب در این خصوص برسیم تا مشکل این عزیزان را مرتفع نماییم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام نیز گفت: با نگاهی مثبت باید تبدیل وضعیت نیروهای خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار گیرد

ناصر نجفی با تاکید بر اینکه باید با نگاه مثبت موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شاهد و ایثارگر در دستور کار دستگاه های اجرائی قرار گیرد، اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دفاع از آرمان های انقلاب و مردم، جان خود را فدا کردند، از این رو ما نیز وظیفه داریم در حد توان خدمتگزار آنان باشیم.

وی افزود: تبدیل وضعیت هر نیروی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران که مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران است باید در چارچوب قانون پیگیری شود.

معاون استاندار ایلام خاطر نشان ساخت: اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی استان در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ستودنی و قابل ستایش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    باسلام فقط خانواده ای ایثارگران که ۶ ماه سابقه حصور در جبعه داشته اند حق به گردن دارند ان هایی که کم تر از ۶ ماه دارند حق به گردن کسی ندارند ایا این عدالت هست عدالت حضرت علی این بود
    که افرادی که ۶ ماه سابقه داشتند قطعی رسمی شدند و ان هایی که کم تر از ۶ ماه بودند رسمی شون نکردند

    فکری به حال این افراد هم برا استخدام رسمی کنید این افراد هم در جامعه حقی دارند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه