English

حسن بهرام‌نیا:

افتخار ما دیدار با خانواده شهداست

استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، معاونین استاندار و جمعی دیگر از مسئولان در سعر به شهرستان ایوان، با خانواده های معظم شهیدان والامقام «شیرزاد نظری» و «منصور کاظمی» دیدار و از مقام والای آنها تجلیل کردند.

افتخار ما دیدار با خانواده شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این دیدار شهدا را سند زنده حقانیت ایران اسلامی خواند و گفت: شهیدان تمامی وجود خود را برای خدا و مردم گذاشتند و نسل آینده این گواهی را خواهد داد که آنان چگونه شجاعانه در برابر دشمن متجاوز ایستادند و جان عزیز خود را فدا کردند.

استاندار ایلام در ادامه در خصوص شهید کاظمی گفت: این شهید والا مقام از ابتدای جنگ تحمیلی در عملیات های کربلای یک و عملیات مسلم بن عقیل در سومار حضور داشتند. 

بهرام نیا گفت: ما افتخار می کنیم که در کنار شهدا هستیم ‌و دیدار با خانواده معظم شهدا برای ما تجدید روحیه است.

جمال اسدی نیز با اشاره به اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش شود اظهار داشت: بدون تردید شهدا و ایثارگران بیشترین نقش را در تاریخ ملت ایران داشته اند. 

مدیرکل بنیاد شهید در پایان با بیان اینکه شهدا با از خود گذشتگی سبب شدند ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا در اوج عزت و افتخار قرار گیرد اضافه کرد: همه آحاد جامعه و به ویژه مسئولان موظف‌اند، قدردان شهدا و ایثارگران باشند. 

گفتنی است شهید «منصور کاظمی» در عملیات الفجر ۱۰ در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۶۶ به فیض عظیم شهادت نائل آمد و شهید «شیرزاد نظری» در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۶۶ در عملیات الفجر ۱۰ در شاخ شمیران کردستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

دیدار با خانواده شهدا

دیدار استاندار با خانواده شهدا۱

دیدار استاندار با خانواده شهدا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه