English

نادر فلاحی خبر داد:

اقامت بیش از ۱۴۴ هزار نفر در تعطیلات عید فطر در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اقامت بیش از 144 هزار نفر در اقامتگاه‌های قانونی استان اردبیل در تعطیلات عید فطر خبر داد.

اقامت بیش از 144 هزار نفر در تعطیلات عید فطر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در طول تعطلات عید فطر و از تاریخ 11 تا 16 اردیبهشت ماه بیش از 144 هزار نفر اقامت در اقامتگاه‌های رسمی استان اردبیل ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خوب آب و هوایی استان اردبیل در فصل بهار و تعدد جاذبه‌های گردشگری شاهد حضور گسترده گردشگران همزمان با تعطیلات عید فطر در استان بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در اکثر روزهای تعطیلات عید فطر ظرفیت واحدهای اقامتی شهرهایی مثل سرعین و مشگین‌شهر صد درصد اشغال بود و حضور گردشگران در جاذبه‌های گردشگری مثل پل‌های معلق و آبدرمانی‌های استان چشمگیر بود.

فلاحی با اشاره به آمار تردد خودرویی در استان اردبیل در این بازه زمانی، گفت: از 11 تا 16 اردیبهشت ماه امسال بیش از 377هزار تردد خودرویی در جاده‌های استان اردبیل ثبت شده است که از این میزان 194هزار تردد مربوط به خودروهای ورودی به استان است.

وی بیان کرد: 103 هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی در ایام تعطیلات عید فطر ثبت شده است و همکاران در اداره کل 112 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری را به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران در این مدت انجام داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه