English

نادر فلاحی:

ضریب اشغال هتل‌های سرعین به ۱۰۰ درصد رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر ضریب اشغال هتل‌های سرعین به 100 درصد رسید.

ضریب اشغال هتل‌های سرعین به 100 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از مراکز گردشگری و اقامتی اردبیل گفت: در راستای خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران بازدیدهای مختلفی از مراکز گردشگری و اقامتی استان انجام شد تا با ارائه خدمات کیفی شاهد جلب رضایت گردشگران ورودی به استان باشیم.

وی از حضور خیل عظیمی از گردشگران در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: براساس گزارش ثبت شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در حال حاضر ضریب اشغال هتل‌های سرعین به صد درصد رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به حضور گردشگران در سایر شهرستان‌های استان گفت: در مناطق دیگر گردشگری استان نیز شاهد حضور پرشور گردشگران هستیم به طوری که در مشگین‌شهر در ۱۴ مجتمع گردشگری و مجموعه آبدرمانی‌ها و مراکز گردشگری این شهرستان حضور بیش از شصت هزار گردشگر را شاهد بودیم.

فلاحی می گوید: در مرکز استان نیز مجموعه‌های گردشگری و تاریخی اعم از پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه‌ها، مراکز تفریحی و آبدرمانی‌ها مورد استقبال عموم مسافران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز همزمان با نخستین روز تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور گسترده گردشگران در مراکز تفریحی توریستی و گردشگری هستیم، گفت: تلاش و جدیت بر جلب رضایتمندی حداکثری گردشگران ورودی به استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به میزبانی از رویداد بین المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: با تامین و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز هدفگذاری شده تا سطح کیفی خدمات را تا موعد این رویداد بین‌المللی ارتقا داده و اقتصاد گردشگری را در استان رونق دهیم.

فلاحی با دعوت از گردشگران برای حضور در استان اردبیل گفت: با توجه به‌ ظرفیت استان در بخش گردشگری و زیرساخت‌های موجود در این حوزه از گردشگران دعوت می‌شود تا اردبیل را مقصد گردشگری به عنوان ییلاق ایران زمین در فصل بهار و تابستان انتخاب کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی