English

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه:

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر کرمانشاه از ساعت ۶ صبح اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: محدودیت تردد از ساعت شش صبح روز عید فطر آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر کرمانشاه از ساعت ۶ صبح اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه از اعمال طرح محدودیت ترافیکی عید فطر و ممنوعیت تردد خودروها در روز عید سعید فطر در کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: طرح ممنوعیت ترافیک تردد وسایل نقلیه در طول بلوار شهید بهشتی، حدفاصل تقاطع بسیج تا میدان آزادی و در هر دو مسیر رفت و برگشت اجرا می شود.

سرهنگ محمد حیدری ضمن توصیه اکید به رانندگان برای عدم حضور در  مسیرهای منتهی به برگزاری نماز عید فطر در خیابان های کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات ویژه وسایل حمل و نقل عمومی برای نمازگزاران عید فطر، به نمازگزاران عزیز توصیه می شود که از تاکسی ها و اتوبوس های عمومی برای جابجایی و تردد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در طرح محدودیت ترافیکی ویژه عید فطر از توقف وسایل نقلیه در طول مسیر برگزاری نماز عید فطر جلوگیری می شود و درصورت توقف، وسیله نقلیه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان با قدردانی از همکاری همیشگی مردم با پلیس، خاطرنشان ساخت: در راستای انتقال راحت تر مردم به مراسم نماز عید فطر تقاضا می شود شهروندان و مومنان خداجو در مسیرهای ترافیکی عید فطر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه