English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد

بکارگیری ۳ خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از بکارگیری 3 دستگاه خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان خبر داد.

بکارگیری 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن تا پایان اردیبهشت ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ رضا رضایی سرهنگ رضائی از بکارگیری 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن تا پایان اردیبهشت ماه در شهر اصفهان خبر داد و گفت: خودورهای ثبت مکانیزه تخلفات با تردد در معابر شلوغ و مناطق مرکزی شهر اقدام به ثبت تخلفاتی از جمله پارک دوبل، توقف در ایستگاه تاکسی و اتوبوس، توقف در حریم تقاطع و میدان بصورت مکانیزه می کنند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بکارگیری خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات در شهر اصفهان و اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در صدد کاهش مشکلات به وجود آمده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: بنابر ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ابلاغیه سال 1390 در صورت توقف وسایل نقلیه و ترک آن یا امتناع راننده از حرکت وسیله نقلیه در محل هایی که توقف آنها به هر میزان موجب بروز خطر و کاهش ظرفیت و انسداد راه شود و همچنین توقف در پیاده روها، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مکلفند ضمن صدور جریمه نسبت به انتقال آن وسیله نقلیه به پارکینگ اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان  اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان باید مد نظر داشته باشند که توقف در مکان های پارک ممنوع نوعی حق الناس است و بنابراین از یکایک رانندگان می خواهیم ضمن رعایت قوانین و مقررات از تجاوز به حقوق دیگر رانندگان خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی