English

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: برابر تدابیر اتخاذشده برای روان‌سازی ترافیک در معابر شهر رشت و شهرستان های گیلان و به‌ویژه در مرکز شهرها، تشدید برخورد با تخلفات ساکن به‌ویژه پارک دوبل و توقف در محل‌های ممنوعه در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

تشدید برخورد با تخلفات رانندگی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سرهنگ محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: برابر تدابیر اتخاذشده برای روان‌سازی ترافیک در معابر شهر رشت و شهرستان های گیلان و به‌ویژه در مرکز شهرها،  تشدید برخورد با تخلفات ساکن به‌ویژه پارک دوبل و توقف در محل‌های ممنوعه در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح با جدیت در معابر شهری اجرا خواهد شد، افزود: ماموران پلیس راهور با حضور در معابر اصلی و فرعی نسبت به اعمال قانون در مورد خودروهای متخلفی که اقدام به توقف در محل‌های ممنوعه همچون پارک ممنوع می‌کنند یا به شکل دوبل توقف کرده باشند، اقدام خواهند کرد.

رییس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه اعمال قانون در مورد این دسته از خودروها به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود، اظهار داشت: علاوه بر حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر، در برخی از معابر به خصوص در مسیر های پر ترافیک از خودرو مکانیزه ثبت تخلفات ساکن نیز استفاده خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: توقف در محل‌هایی که تابلوی حمل با جرثقیل روی آن نصب شده نیز علاوه بر اعمال قانون منجر به حمل وسیله نقلیه با جرثقیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه