English

آغاز طرح زوج و فرد ترافیکی از اول آذر در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در شهر کرمانشاه، از فردا(دوشنبه، اول آذر) تا پایان سال خبر داد.

آغاز طرح زوج و فرد ترافیکی از اول آذر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: این طرح براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان کرمانشاه از فردا (دوشنبه) در بافت مرکزی شهر آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها از ساعت 15تا 20 اجرا می شود، گفت: این طرح از شنبه تا پنجشنبه خواهد بود و روز جمعه و یا روزهای تعطیل رسمی اعمال نمی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد خودروها در سه معبر اصلی و پرتردد هسته مرکزی شهر شامل بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر(سه راهی جوانشیر) تا میدان فاطمیه، طول خیابان مدرس و آیت الله کاشانی از میدان آزادی تا سه راهی شورا و طول خیابان جلیلی، شهدای اشک تلخ و شریعتی از تقاطع جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، جریمه ورود به طرح را 100 هزار تومان اعلام کرد و گفت: تردد و توقف وسائل نقلیه غیرمجاز در محدوده اعلام شده، مشمول جریمه می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مصوب، رانندگان به ازاء هر یک ساعت تردد یا توقف غیرمجاز در محدوده طرح، یکبار جریمه خواهند شد.

حیدری یادآور شد: وسائل نقلیه عمومی باربری و مسافربری اعم از تاکسی ها، اتوبوس های شرکت واحد و وانت ها از این طرح مستثنی خواهند بود.

پیش از این قرار بود اجرای این طرح از 22 آبان آغاز شود که به تعویق افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه