English

رئیس پلیس راهور در پاسخ به موج:

فرهنگ ترافیکی بهبود داشته و از مردم تشکر می کنم

رئیس پلیس راهور در ارتباط با اقدامات فرهنگی برای تردد بین خطوط وسایل نقلیه گفت: فرهنگ ترافیکی بهبود داشته و از مردم برای رعایت بیشتر مقررات رانندگی تشکر می کنم.

فرهنگ ترافیکی بهبود داشته و از مردم تشکر می کنم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار مهری در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از رویکردهای پلیس راهنمایی و رانندگی در سال های اخیر ارتقا فرهنگ رانندگی در سطح کشور است.

وی یادآور شد: تولیدات فرهنگی پلیس راهور در مجامع بین المللی هم عرضه شده و با کسب رتبه بالا موفق بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در سال ۸۴ تعداد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای در سال ۹۶ به ۱۶ میلیون رسید.

مهری خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی می توانیم نسبت به کاهش تصادفات اقدام کنیم.

وی افزود: در پنج ماهه سال ۹۷ حدود ۷ هزار جان باخته داشتیم و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و خواب آلودگی راننده عامل بیشتر تصادفات بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: نقش راننده در تصادفات بالاست و باید استاندارد خودروها ارتقاء پیدا کند و ۵ هزار و ۴۰۰ نقطه حادثه خیز شناسایی شدند و باید اصلاح شوند.

مهری همچنین به ارتقاء استانداردهای فنی خودرو پرداخت و گفت: علاوه بر این فرهنگ سازی و ارتقاء آموزش همگانی را در دست داریم و ۱۰ میلیون همیار پلیس و ۱۵ هزار راهور محله نقش بسزایی در توسعه فرهنگ ترافیکی دارند.

وی اجباری شدن استفاده از صندلی کودک را بر اساس مطالعات سازمان بهداشت جهانی امر مهمی خواند و ادامه داد: بیش از ۸ درصد کسانیکه در تصادفات جان خود را در سال ۹۶ از دست دادند کودکان زیر ۱۰ سال بودند و هنوز صندلی کودک در کشور اجباری نشده است. رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ترمز ضد قبل و کیسه هوا برای تمام خودروها لازم است و پلیس بر اساس استانداردها خودروها را شماره گذاری می کنیم و قرار است استانداردهای خودروها ارتقاء یابد.

مهری در پاسخ به پرسش خبرنگار موج، مبنی بر اقدامات فرهنگی برای تردد بین خطوط وسایل نقلیه گفت: فرهنگ ترافیکی بهبود داشته و از مردم برای رعایت بیشتر مقررات رانندگی تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی