English

رئیس پلیس راهور:

فرهنگ ترافیک مانع ۱۰۰ هزار کشته در سال شد

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: فرهنگ ترافیک مانع ۱۰۰ هزار کشته در سال شد.

فرهنگ ترافیک مانع ۱۰۰ هزار کشته در سال شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار تقی مهری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار کرد: در سال ۸۴ تعداد کشته شدگان حوادث جاده ای ۲۸ هزار نفر بود و این تعداد درسال ۹۶ به ۱۶ هزار نفر کاهش یافت.

وی افزود: با توجه به افزایش خودرو از ۱۰ میلیون به ۳۳ میلیون از سال ۸۴ تا ۹۶ افزایش فرهنگ رانندگی امری اجتناب ناپذیر است.

رئیس پلیس راهور عنوان کرد: اگر بنا بود با افزایش تعداد سفرها و خودروها تعداد تصادفات جاده ای افزایش یابد تعداد کشته ها به ۱۰۰ هزار نفر در سال می رسید.

مهری یادآور شد: اعتلای فرهنگ ترافیک از طریق همکاری رسانه ها، وزارت آموزش و پرورش با پلیس راهور محقق شده و اصلاح و بهبود فرهنگ رانندگی را با اجرای برنامه های آموزشی دنبال می کنیم.

وی در بخشی از سخنانش گفت: همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک را در سراسر کشور برگزار کردیم و این اقدام بسیار مهم و ارزشمند است و تا کنون با همیاران پلیس تخلفات رانندگی تا ۱۹ درصد کاهش داشتند.

فرمانده پلیس راهور که در جمع دانش آموزان همیاری پلیس سخن می گفت، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید تلاش می کنیم تا آموزش بیشتری از مقررات راهنمایی رانندگی به دانش آموزان سراسر کشور داشته باشیم.

مهری با بیان اینکه یکی از رویکردهای پلیس راهنمایی و رانندگی ارتقاء فرهنگ ترافیک است، افزود: با دستگاه های آموزشی تعامل جدی برای تحقق اهداف فرهنگی راهنمایی ک رانندگی داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی