English

آذر رضایی پور:

تاثیر سامانه بارش‌زا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به نوع بارش‌ها ایجاد روان آب، سیلاب و آب گرفتگی دور از انتظار نیست و در این مدت نیز بر شدت و سرعت وزش باد افزوده و از روند افزایش دما کاسته می‌شود.

تاثیر سامانه بارش‌زا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از دیشب این استان تحت تاثیر سامانه بارش‌زا قرار گرفته است و بر همین اساس تاکنون بیشترین مقدار بارش از بجستان در حدود ۵.۴ میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از بردسکن با ۱۱۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: امروز هم انتظار می‌رود این سامانه گسترش یابد و از ساعات بعد از ظهر و شب بر سرعت و حجم بارش‌ها افزوده شود و این بارش‌ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد به صورت تگرگ خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به نوع بارش‌ها ایجاد روان آب، سیلاب و آب گرفتگی دور از انتظار نیست و در این مدت نیز بر شدت و سرعت وزش باد افزوده و از روند افزایش دما کاسته می‌شود.

وی همچنین افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۸ و ۳۴ درجه بالای صفر در نوسان بود، پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۲۸ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور خاطرنشان کرد: طی این مدت، قوچان با ۱۳ درجه بالای صفر و سرخس با ۳۹ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه