English

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط سپاه کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در مجموع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد، گفت: این نهضت کمک‌های مومنانه تا ریشه کردن فقر در جامعه ادامه دارد.

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان توسط سپاه کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی‌راد، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در برنامه رزمایش کمک های مومنانه که به صورت کاروان خودرویی از مرکز آماد و پشتیبانی سپاه آغاز شد، افزود: در ماه مبارک رمضان ۲ مرحله رزمایش کمک های مومنانه برگزار شد که در مرحله اول ۱۶ هزار بسته معیشتی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش که امروز و به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد تعداد ۲۴ هزار بسته معیشتی توسط گروه های جهادی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ بهشتی راد خدمت به محرومان و مستضعفان را برای مجموعه سپاه افتخاری بزرگ دانست و افزود: برای توزیع این بسته ها از مشی مولا علی (ع) استفاده کرده و برای حفظ حرمت و کرامت محرومان، بسته های معیشتی را شب هنگام به دست نیازمندان می‌رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه