English

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

پیش بینی رهبری معظم انقلاب در سقوط و تزلزل رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است/ قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است/حاج قاسم شهید قدس بود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به پیش بینی رهبری معظم انقلاب در سقوط و تزلزل رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، بیان کرد: اسرائیل امروز قدرت پوشالی بیش نیست و خیلی زود از زمین محو می‌شود.

پیش بینی رهبری معظم انقلاب در سقوط و تزلزل رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است/ قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است/حاج قاسم شهید قدس بود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار رمضان شریف در اجتماع مردم رشت در روز قدس ، اظهار کرد: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی هستند و همواره در دفاع از انقلاب و نظام کوشیدند.

وی با اشاره به فلسفه حمایت از فلسطین و راهپیمایی روز قدس، افزود: قدس خط قرمز اسلام و انقلاب بوده و حمایت از فلسطین جز تکلیف جانعه اسلامی و بشریت است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس توسط امام راحل بسیار هوشمندانه بود، گفت: صهیونیست‌ها در طول بیش از نیم قرن جنایت‌های فراوانی علیه فلسطین صورت دادند و نامگذاری روز قدس پشتوانه حمایتی خوبی برای فلسطین است.

سردار شریف با اشاره به موفقیت‌های ارزشمند فلسطین و محور مقاومت، بیان کرد: مردم و جوانان محور مقاومت با شجاعت، تلاش و از خودگذشتگی و با تاسی از انقلاب اسلامی، شکست‌های فراوانی به دشمن تحمیل کرده است.

وی با اشاره به عدم داشتن هویت و اصالت صهیونیست غاصب، افزود: اسرائیل کشور نیست بلکه چندین صهیونیست افراطی و زورگو در خانه سازمانی دور هم جمع شدند و ادعای هویت داری می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حماس و محور مقاومت قدرت بلامنازع دارد، گفت: به لطف حضور و قدرت انقلاب اسلامی، محور مقاومت حرف اول را در منطقه می‌زند.

سردار شریف با اشاره به پیش بینی رهبری معظم انقلاب در سقوط و تزلزل رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، بیان کرد: اسرائیل امروز قدرت پوشالی بیش نیست و خیلی زود از زمین محو می‌شود.

وی با ابراز تأسف با برخی کشورهای منطقه در ارتباط با رژیم صهیونیستی، افزود: برخی از کشورهای اسلامی بعد از خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه، خودشان به ریسمان فرسوده اسرائیل گره زدند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی پیروز می‌شود، گفت: نظام اسلامی با رویکرد انقلابی، جهادی و پایبندی به تعالیم دینی از تمام بحران‌ها عبور می‌کنیم.

سردار شریف با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ولایت پذیری در جامعه، تصریح کرد: فرهنگ ناب اسلامی و ولایت پذیری منجر به موفقیت در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی با اشاره تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای جهان اسلام، اضافه کرد: حاج قاسم شهید قدس بودند و به عنوان الگوی جامعه اسلامی تکلیف را برای همگان روشن کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه