English

امیر سرتیپ رضا آذریان:

انتقال پادگان ارتش به خارج از مشهد را با آغوش باز قبول کردیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا بیان کرد: افتخار گره‌گشایی از موضوع انتقال پادگان ارتش نصیب ما و شهردار مشهد شد و این اقدامات نشان‌دهنده تلاش شهردار و همکاران ایشان است.

انتقال پادگان ارتش به خارج از مشهد را با آغوش باز قبول کردیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در سخنانی عنوان کرد: تدبیر کمیسیون ماده پنج برای انتقال پادگان را با آغوش باز قبول کردیم، افتخار گره‌گشایی از موضوع انتقال پادگان ارتش نصیب ما و شهردار مشهد شد.

امیر آذریان این سخنان را در نشست صمیمی امرا و فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (قرارگاه شمال شرق) با شهردار مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار برگزار شد بیان کرد و ادامه داد: شهردار مشهد در خصوص کلیه مباحثی که در شهر مشهد الرضا (ع) پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران طی چند ماه گذشته انجام شده است صحبت‌هایی داشته‌اند که باید بابت این اقدامات به مدیریت شهری مشهد دست مریزاد بگوییم و بابت این کار‌های شایسته تقدیر و تشکر داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا تصریح کرد: اقداماتی را که از سوی مدیریت شهری انجام شده به این سادگی نبوده است و این اقدامات نشان‌دهنده تلاش شهردار و همکاران ایشان است و ما نیاز داریم که در بحث شهروندی به ما نیز کمک کنند که تاکنون نیز اینکار انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد: متعهد شده‌ایم که برای حفاظت و حراست از این مرز وبوم آماده هستیم در این راه جان خود را فدا کنیم و این سرزمین متعلق به آقا علی‌بن‌موسی الرضا (ع) است و ثابت کرده‌ایم اجازه نخواهیم داد به مرز‌های ما تعرض شود.

امیر آذریان در خاتمه سخنان خاطرنشان کرد: امروز هم حسب العمر اوامر صادره که تابع سلسله مراتب هستیم کاری را که باید برای انتقال پادگان انجام می‌دادیم را انجام داده و کمیسیون ماده پنج را برگزار کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی