English

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد:

همکاری متقابل مجموعه مدیریت شهری و اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت از همکاری متقابل مجموعه مدیریت شهری و اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت جهت ارایه خدمات بهینه به شهروندان شهر رشت خبر داد.

همکاری متقابل مجموعه مدیریت شهری و اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، جلسه هماهنگی بین مدیران شهرداری و نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت جهت تعامل و رفع موانع در کاهش بروکراسی اداری برای ارایه خدمات هر چه بهتر به شهروندان با حضور مجید عزیزی نماینده شورای شهر در سازمان فاوا، مدیرکل مخابرات استان گیلان، مدیر ارشد ارتباطات شرکت ایرانسل کشور، مدیران مناطق  شهرداری و رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری رشت به میزبانی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اهتمام جدی مجموعه مدیریت شهری برای ارایه خدمات هر چه بهتر به شهروندان در همه زمینه ها تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی در عصر حاضر استفاده بهینه از تکنولوژی مدرن است و این ممکن نیست جز با داشتن  اینترنت. آرزوی ما داشتن شهری تمام هوشمند است که ساختار شهر هوشمند هم نیازمند به اینترنت هست و هدف آن هم رفع موانع بروکراسی و عدم مراجعه حضوری شهروندان به ادارات است و این امر میسر نیست مگر با داشتن زیر ساخت های مناسب و بستر سازی برای خدمات ارتباطی و اینترنت. 

شهر هوشمند

با استانداردهای شهر هوشمند در دنیا فاصله داریم

عزیزی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم بدون مراجعه به ادارات از جمله بانک ها با همین زیرساخت های محدود  نیز کارهای خود را انجام می‌دهند، افزود:  ما در این خصوص با استاندارهای دنیا خیلی فاصله داریم و می‌طلبد با تعامل و همکاری مدیران شهری و آمادگی که در  اپراتورها وجود دارد زمینه خدمات بهتر و تسهیل در استفاده از اینترنت را فراهم آوریم و به استاندارها و شاخص های شهر هوشمند برسیم. 

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص  توسعه زیر ساخت ها ما با چالش هایی مواجه هستیم از جمله این چالش ها  تراکم جمعیتی شهر رشت و محدودیت زمین با توجه به نیاز اپراتورها در مناطق جغرافیایی خاص و همچنین ممانعت و اعتراضات مردمی در احداث دکل ها بدلیل تشعشعات آن که مقصر را باید خود اپراتورها دانست، چرا که  هنوز نتوانستند با فرهنگ سازی ذهنیت های منفی و نگرانی های بحق آنها رفع و  در چارچوب حقوق شهروندی شفاف سازی و آگاهی بخشی نمایند.

 این نماینده شورای اسلامی شهر رشت در سازمان فاوا تاکید کرد: شهروندان شریف رشت بسیار صبور و با متانت بوده و  به دفعات مشاهده شده که پس از آگاهی از مجوزات لازم این دکل ها از سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان انرژی اتمی و علوم پزشکی نهایت همکاری را بعمل آورده اند.

عزیزی در ادامه افزود: مجموعه مدیریت شهری و دیگر نهادها و دستگاه ها باید خود را در جهت توسعه شهر رشت با رعایت حقوق شهروندی به خواسته‌های مردم نزدیک و نزدیک تر کنند. مجموعه مدیریت شهری قصد کمک به اپراتورها جهت ارایه خدمات بهتر به شهروندان شهر رشت را دارد، هرچند وظیفه ذاتی شهرداری ارایه خدمات ارتباطی نیست اما با توجه به ظرفیت شهرداری به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار  به منظور رفع مشکل مردم، با اپراتورها همکاری می کند. 

. نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر تشکیل کارگروهی جهت جلوگیری از بروکراسی عنوان کرد: کارگروهی برای امکان سنجی و جانمایی محل احداث دکل‌ها به جهت کاهش بروکراسی اداری و بررسی امکان احداث دکل در مکان مدنظر  شکل گیرد تا در زمان کوتاه‌تری به درخواست اپراتورها پاسخ داده شود. البته از اپراتورها هم انتظار داریم  با تعامل بین خود در راستای تجمیع این دکل ها تسریع کنند تا از رشد قارچ گونه آنها جلوگیری کرده و سیمای شهر را نامطلوب و خشن نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه