English

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم:

تحقق شهر هوشمند، لازمه ارتقای کیفیت سطح زندگی و توسعه پایدار است

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: تحقق شهر هوشمند، لازمه ارتقای کیفیت سطح زندگی و توسعه پایدار و رشد اقتصادی است.

تحقق شهر هوشمند، لازمه ارتقای کیفیت سطح زندگی و توسعه پایدار است

همایون یزدان پناه در گفتگو با خبرگزاری موج در قم با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی در مدیریت رویدادها در بحران کرونا اظهار داشت:شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌ها در جهت حفظ سلامت، اهمیت هوشمندسازی را در عرصه‌های مختلف خدماتی و شغلی و تجاری و مدیریت شهری و ...به خوبی نشان داد.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: در واقع هوشمندسازی رویکردی مهم و حیاتی و کارآمدترین روش مدیریتی در مواجهه با آسیب‌های کروناست.

وی بیان کرد: تحقق هوشمندسازی در سیستم‌های مدیریتی و کسب و کار و تجارت و بازاریابی و گردشگری و آموزشی می‌تواند بخش زیادی از نیازهای شهروندان در دوران کرونایی را رفع کند.

یزدان پناه عنوان کرد: وقتی تحقق شهر هوشمند، لازمه ارتقای کیفیت سطح زندگی و توسعه پایدار و رشد اقتصادی است باید در جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و آموزش به شهروندان سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرد تا بتوان اهداف مهم و راهبردی شهرهوشمند و هوشمندسازی را تحقق بخشید.

وی تصریح کرد: در هوشمندسازی و تحقق شهر هوشمند و بهره‌گیری از خدمات نوین نیاز به تغییر نگرش و دیدگاه در سطح جامعه داریم و اصحاب رسانه در این باره نقش مهمی ایفاء می‌کنند.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم خاطرنشان کرد: هوشمندسازی توانسته بسیاری از آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع کرونا را مدیریت کرد.

وی گفت: ابزارهای هوشمندسازی موجب کاهش هزینه ها می‌شود و باید از تجربه کشورهای موفق در تحقق شهر هوشمند و هوشمندسازی استفاده کرد و در تقویت زیرساختهای الکترونیکی، گام برداشت.

یزدان پناه افزود: هوشمندسازی شرایط خوبی را در استفاده از امکانات و فضای پیرامونی ایجاد و مسیری را در گذر از شیوه‌های سنتی و قدیمی فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم اقتصادی نیز گردشگری هوشمند است که در این باره حرکت‌های خوبی در قم آغاز شده و با توجه به قابلیت‌های زیارتی و گردشگری قم، می‌تواند زمینه رونق اقتصادی در صنعت گردشگری را فراهم نماید.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم اظهار داشت: فناوری هوشمند در حوزه گردشگری علاوه بر جلوگیری از ترافیک و ازدحام جمعیت، امکان ظرفیت‌سنجی بازدید از اماکن زیارتی و فرهنگی و تفریحی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی