English

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر:

۱۱۲ تن اقلام تنظیم بازاری در بابلسر توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر از توزیع 112 تن مرغ و گوشت منجمد، برنج، شکر و خرما در این شهرستان از اول ماه رمضان تاکنون خبر داد.

112 تن اقلام تنظیم بازاری در بابلسر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا رحمانی اظهار داشت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون 112 تن اقلام تنظیم بازاری مورد نیاز مردم شامل مرغ و گوشت منجمد، انواع برنج، شکر و خرما در قالب طرح تنظیم بازار در شهرستان بابلسر توزیع شد.

وی ادامه داد: این اقلام شامل 22 تن مرغ منجمد با قیمت 20 هزار تومان، 4 هزار و 100 کیلوگرم گوشت منجمد با قیمت متوسط 110 هزار تومان، 20 تن برنج هندی با قیمت 18 هزار و 500 تومان و 8 تن برنج تایلندی با قیمت 12 هزار و 500 تومان در فروشگاه های این شهرستان در حال توزیع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان، 12 تن شکر فله با قیمت 14 هزار و 500 تومان، 28 تن شکر بسته بندی خانوار با قیمت 16 هزار و 500 تومان و 200 کیلوگرم خرما توزیع و هفت تن روغن برای مصارف صنف و صنعت نیز در حال جذب و حمل به این شهرستان است.

وی با اشاره به توزیع 10 تن تخم مرغ با قیمت هر شانه 43 هزار تومان، افزود: 360 شانه تخم مرغ تنظیم بازار نیز در حال توزیع در فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان است.

رحمانی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان با تشدید نظارت‌ و بازرسی‌ها و تأمین کالاهای ضروری به طور شبانه روزی، هم اکنون بازار کالاهای اساسی در آرامش نسبی بوده و این اقلام به سهولت در دسترس مردم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی