English

نوبخت اژدری خبر داد:

آغاز عرضه گوشت منجمد در استان اردبیل

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از آغاز عرضه گوشت منجمد گوساله در استان اردبیل خبر داد.

آغاز عرضه گوشت منجمد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نوبخت اژدری ، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه هماهنگی عرضه گوشت منجمد قرمز و سفید در اردبیل گفت: با هدف تعدیل قیمت گوشت قرمز در بازار، از امروز عرضه گوشت منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان اردبیل آغاز می‌شود.

وی قیمت گوشت منجمد گوساله را ۹۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله در سطح بازار عرضه می‌شود و در کنار آن قرار است تا آخر هفته گوشت منجمد گوسفندی نیز در بین شهروندان استان اردبیل عرضه شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در مورد توزیع گوشت مرغ منجمد نیز گفت: در استان ۲۰۴ تن گوشت مرغ منجمد شده ذخیره شده داریم که به نرخ ۲۰ هزار تومان در سطح بازار عرضه خواهد شد.

اژدری می گوید: تقاضا برای خرید گوشت قرمز و سفید به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در هفته اخیر بالا رفته و تلاشمان بر این است تا با عرضه گوشت منجمد تعادلی را در سطح عرضه و تقاضا ایجاد کنیم.

وی دلیل افزایش قیمت سرسام‌آور گوشت قرمز را افزایش قیمت نهاده‌ها به ویژه بالا رفتن قیمت علوفه اعلام کرد و گفت: افزایش قیمت جو، ذرت و یونجه به بالا رفتن قیمت تمام شده دام تولیدی دامداران منجر شده و از همین رو در هفته‌های اخیر افزایش قیمت کشتار گوشت قرمز را نیز شاهد بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه