English

مدیرکل صمت گیلان در کارگروه تنظیم بازار عنوان کرد:

جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای اخلالگران بازار گیلان/۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی در گیلان جریمه شدند

مدیرکل صمت گیلان در کارگروه تنظیم بازار استان از جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی متخلفین در بازار گیلان در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی در گیلان در جریان بازرسی ها جریمه شدند.

جریمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی برای اخلالگران بازار گیلان/۸۴۵ واحد تولیدی و صنفی در گیلان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، تیمور پورحیدری در اولین کارگروه تنظیم بازار در سال جدید که در محل استانداری گیلان برگزار شد گفت: حضور اثربخش و دلگرم‌کننده استاندار پرتلاش در ایام نوروز در نقاط مختلف بازار استان; باعث  ایجاد انگیزه مضاعف در اجرای بازرسی‌های دستگاههای نظارتی گردید و بیش از یک هزار و ۱۱۳ مورد گشت مشترک بازرسی در این ایام انجام گرفت.

 مدیرکل صمت گیلان تشکیل پرونده برای ۸۴۵ واحد صنفی و تولیدی را ما حصل انجام بیش از ۷ هزار و ۹۸۴ مورد بازرسی برشمرد و گفت: علاوه بر واحدهای صنفی بیش از ۳۸۶ انبار نیز طی همین مدت مورد بازرسی قرار گرفته است و میزان ذخیره، تامین و عرضه کالاهای پرمصرف مورد رصد و پایش قرار می گرفت و فرمانداران شهرستانی نیز در امر نظارت بازار بسیار همراه بودندو از حیث کمی و کیفی بازار رصد قرار می‌گرفت.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از استمرار بازرسی‌ها در ایام ماه مبارک رمضان سخن گفت و تاکید کرد: این بازرسی‌ها در خصوص اقلام مورد استفاده روزه داران استان به صورت جدی در دو شیفت صبح و عصر انجام خواهد شد تا آرامش و تعادل مناسب در بازار گیلان مداومت داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه