English

سرهنگ حسین میش‌مست:

جاده های خراسان رضوی به علت بارش باران لغزنده است

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر سطح تمام معابر لغزنده است و گردنه گوجگی در محور کلات، گردنه تیوان در محور درگز و گردنه خماری در محور تربت حیدریه نیز مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

جاده های خراسان رضوی به علت بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از بعد از ظهر روز گذشته بارش باران اکثر محور‌ها و شهرستان‌های استان را فرا گرفت.

سرهنگ میش‌مست در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر سطح تمام معابر لغزنده است و گردنه گوجگی در محور کلات، گردنه تیوان در محور درگز و گردنه خماری در محور تربت حیدریه نیز مه‌گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف منجر به فوتی در محدوده سبزوار و پلیس راه ملک‌آباد رخ داد که این حوادث منجر به فوت یک سرنشین خانم در سبزوار و یک کودک ۱۳ ساله در محور ملک‌آباد شد.

وی تصریح کرد: در نخستین بارش‌ها به دلیل ریختن گازوئیل و مواد روغنی روی آسفالت سطح جاده‌ها حالت صابونی پیدا می‌کند که همین موضوع منجر به واژگونی ۲ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته شده است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همچنین طی این مدت هشت تصادف جرحی با ۱۰ مجروح و پنج مورد تصادف خسارتی در محور‌های خراسان رضوی رخ داده است و تمام این تصادفات، واژگونی خودرو بوده که در پی لعزندگی سطح جاده به وقوع پیوسته است.

سرهنگ میش‌مست متذکر شد: در مسیر‌های رفت و برگشت محور مشهد به چناران تا محدوده ساغروان به دلیل وجود شرکت‌ها و کارخانجات ترافیک پرحجمی وجود دارد، اما کلیه معابر استان از ترافیک روانی برخوردار است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر سطح تمام جاده‌های استان لغزنده است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و دقت بالا در طول مسیرها تردد کنند.

سرهنگ میش‌مست خاطرنشان کرد: اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اوایل هفته جاری با صدور هشدار نارنجی اعلام کرده بود که خراسان رضوی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه شاهد بارندگی خواهدبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه