English

رئیس پلیس راهور استان مازندران:

سهم ۵۵ درصدی برخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده در تصادفات اولین روز از بهار ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهور استان مازندران از سهم 55 درصدی برخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده در تصادفات اولین روز از بهار 1401 در شهرهای مازندران خبر داد.

سهم 55 درصدی برخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده در تصادفات اولین روز از بهار 1401

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت: در اکثر شهرهای استان وضعیت ترافیکی آرامی داریم اما رانندگان عزیز دقت کنند به دلیل خلوت شدن معابر و بارندگی مستمر و در پی لغزندگی معابر با سرعت مجاز حرکت و حتماً فاصله طولی را با وسیله نقلیه جلویی رعایت کنند تا حادثه ناگواری برای هیچ کس پیش نیاید.

وی ادامه داد: بیشترین سهم تصادف در 24 ساعت گذشته را خودروهای سواری با 69 درصد به خود اختصاص دادند و بیشترین نوع حادثه، برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده بوده است.

رئیس پلیس راهور استان مازندران با اشاره به اینکه بیشترین علت تصادفات روز گذشته، بیشترین علت تامه در تصادفات، عدم توجه کافی به جلو بوده است، تصریح کرد: ساعت فراوانی تصادفات در 24 ساعت گذشته از ساعت 16 ظهر تا 20 بوده که سهم 39 درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه وضعیت آب و هوا در تمام شهرهای تابعه بارانی و سطح معابر لغزنده می باشد، خاطرنشان ساخت: توصیه می شود با توجه به استمرار بارندگی تا چند روز آینده و بارش برف در ارتفاعات مردم عزیز از رفتن به معابر با ارتفاع بالا از سطح دریا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه