English

عبدالله بهادری:

عملیات تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران بی وقفه در حال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از مراحل اجرایی این قطعه از بزرگراه ایلام- مهران از تلاش بی وقفه برای تکمیل این قسمت از مسیر خبر داد.

عملیات تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران بی وقفه در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری در این بازدید که فرماندار شهرستان مهران نیز حضور داشت گفت: عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران(مهدی آباد_ سه راهی ماربره) با توجه به توپوگرافی منطقه سخت ترین و پرهزینه ترین قسمت مسیر می باشد به طوری که در این قطعه 11 کیلومتری دو دستگاه تونل حفاری شده و علاوه بر احداث پلهای بزرگ و کوچک و برداشت ترانشه های عظیم، مهار قطعه رانشی نیز در این قطعه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه افزود: تونل اول به طول840  متر بعد از روستای مهدی آباد قرار دارد، حفاری و کف برداری این تونل به طور کامل انجام شده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری ورودی و خروجی این تونل می باشد و به زودی عملیات لاینینگ( پوشش دیوار و سقف) آن آغاز می شود.

وی در خصوص وضعیت تونل دوم گفت: تونل دوم به طول 750 متر که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون عملیات لاینینگ آن در حال آن در حال انجام است که در حال حاضر 120 متر لاینینگ به انجام رسیده است .

بهادری در پایان افزود: برای مهار قطعه رانشی محور ایلام- مهران در قطعه اول این مسیر که طول آن دو کیلومتر می باشد قرارداد منعقد شده و پیمانکار در حال فعالیت اجرایی است، قرارداد اولیه این قطعه بالغ بر 230 میلیارد تومان است و برای اجرای آن 231 شمع با عمقهای زیاد اجرا خواهد شد و تقاطع غیر همسطح سه راهی ماربره( جاده قدیم ایلام- صالح آباد) نیز در این محدوده احداث می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه