English

به دلیل خطر شیوع کرونا،

رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار خواهد شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: در رژه روز ارتش در کرمانشاه بخشی از تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش به صورت نمادین به نمایش در خواهد آمد و همچنین فرود چتربازارن ارتش را در این مراسم برگزار می گردد.

رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان این مطلب که رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت خودرویی برگزار می‌شود، ابراز داشت:  با توجه به تداوم شیوع کرونا، رژه روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، امسال هم صرفا به صورت خودرویی برگزار می‌شود. 

امیر سلیمان طاهری افزود: مراسم رژه خودرویی از ساعت ۸و ۳۰ دقیقه روز (۲۹ فروردین) به صورت همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در بزرگراه حضرت امام(ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 وی سپس با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی تجهیزات ارتش مدرن و به روز است، گفت: امروز ارتش و نیروهای ارتش دانش محور بوده و تیپ‌های واکنش سریع ارتش این آمادگی را دارند که در کمترین زمان ممکن هر ماموریتی را در هر جایی از خاک وطن انجام دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه حراست و مرزبانی از ۲۵۰ کیلومتر از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق برعهده ارتش است، گفت: در حالیکه سه اکیپ مستقر در مرزهای استان داریم، با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هم به صورت شبانه روزی از مرزها حراست می کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه