English

علی‌عباس شفیعی:

توسعه زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران ضروری است

فرماندارمهران درجلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نمایندگان حوزه شمالی استان و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار گردید ضمن خیر مقدم و تبریک سال جدید اعضای ‌جلسه با ابراز نگرانی از از تصادفات چند روز اخیر در حوزه شهرستان مهران گفت: تقاضا داریم دستگاه‌های مرتبط جهت رفع نقاط حادثه خیز و آسفالت ۷ کیلومتر حوزه روستاهای چالاب و چنگوله که باعث مشکلاتی برای رانندگان گردیده و همچنین نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته در این مسیر و استقرار گشت های پلیس راه اقدامات لازم انجام دهند.

توسعه زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی عباس شفیعی در این جلسه اظهار داشت : شهرستان مهران ظرفیت‌های بالایی در بحث صادرات و واردات به میزان سالیانه ۲ میلیارد دلار و ورود سالیان بیش‌از ۶ میلیون نفراز مرز بین‌المللی مهران دارد: از این‌رو ضروری است زیرساخت های اربعین در این شهرستان توسعه یابد.

فرماندار شهرستان مهران همچنین به ظرفیت منطقه آزاد تجاری اشاره کرد و از نمایندگان مردم خواست همراه و همگام با استاندار محترم در جهت فعال نمودن این منطقه و جذب سرمایه گذار همکاری لازم داشته باشند .

شفیعی گفت: سامانه گرمسیری به دلیل نبود اعتبار مدت یک سال تعطیل شده است که اگر مشکل اعتباری این طرح عظیم در حوزه شهرستان مهران حل گردد ۱۱ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان مهران زیر کشت آبی خواهد رفت و برای حدود۳ هزار نفر اشتغال زایی خواهد داشت و به طور اخص جامه عمل پوشاندن به شعار سال ۱۴۰۱ تولید، دانش بنیان ،و اشتغال آفرینی از سوی مقام معظم رهبری خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه به ظرفیت میدان نفتی چنگوله و سفر وزیر نفت به شهرستان قول مساعد ایشان جهت آغاز عملیات این پروژه در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: امید است نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مهم را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

فرماندار مهران به مشکلات آب تعدادی از روستاها این شهرستان از جمله چم آب، مابره، دول گل و شهر صالح آباد اشاره کرد و گفت: احداث تصفیه خانه پایانه مرزی مهران، اتمام تقاطع های غیرهمسطح، پارک خطی پل زائر تا پایانه برکت و افزایش معافیت مردم شهرستان مهران از برق تعرفه گرمسیری از ۶ ماه به ۹ ماه از مطالبات اصلی مردم منطقه است که ضروری است توسط نمایندگان پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه