English

حسن بهرام نیا:

ایلام قطب اربعین کشور است

استاندار ایلام صبح امروز در نشست ستاد ویژه اربعین استان ایلام با حضور معاون وزیر کشور و رییس ستاد اربعین کشور و امام جمعه ایلام اظهار داشت:ایلام قطب اربعین کشور است و پیش بینی می شود اربعین سال اینده مرز مهران پذیرای تعداد بالای زایئران حسینی باشد.

ایلام قطب اربعین کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا در این نشست با بیان اینکه شیوع کرونا طی 2 سال اخیر سبب شد بسیاری از افراد نتوانند در اربعین به عراق سفر کنند افزود: پیش بینی می شود در سال آینده تردد زائران از مرز مهران افزایش چشمگیری داشته باشد از این رو ضروری است زیرساخت ها جهت تردد زائران در مرز مهران فراهم شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در این نشست مسئولان کاستی ها و کمبودها را منعکس کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها توسط رییس ستاد اربعین مرکزی اقدام شود.

علی عباس شفیعی نیز در این نشست با بیان اینکه تاکنون هفت کیلومتر از انسداد مرزی انجام و ۲ کیلومتر باقیمانده در صورت تخصیص اعتبار افتتاح و می توان به صورت روزانه و سالیانه از این کمربند غربی استفاده شود گفت: همچنین در راستای ارائه خدمات بیشتر به زائران، پارکینگ اربعین نیازمند تجهیز ۶ هزار متر سایه بان است  که ضروری است این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار مهران در ادمه به برخی دیگر از نیازهای مرز مهران اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار متر آسفالت ، دیوار کشی پارکینگ ۴٠ هزار خودرو، تکمیل محل اسکان ۶ هزار راننده و تامین آب پایدار از مواردی است که جهت رفع مشکلات این مرز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه