English

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد:

حذف کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد/ ضرورت همکاری خانواده‌ها در غربالگری دانش‌آموزان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: به دلیل حضوری شدن کلاس‌ها کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد برگزار نمی‌شود و برای غربالگری دانش‌آموزان همکارب خانواده‌ها ضروری است.

حذف کلاس‌های آنلاین در شبکه شاد/ ضرورت همکاری خانواده‌ها در غربالگری دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قربانعلی سهرابی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حدود 107 نفر مشکوک به کرونا اعلام شدند که البته این آمار بر اساس رده سنی است و ممکن است تعدادی از این 107 نفر دانش‌آموز نباشند.

وی ضمن ابراز نگرانی از شرایط کرونایی ، ادامه داد: با توجه به اینکه از 14 فروردین ماه 1401 بعد از 25 ماه آموزش حضوری آغاز شد رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر استمرار آموزش حضوری همه دانش‌آموزان تا امتحانات خاطرنشان ساخت: طبق شیوه‌نامه‌های جدید مسأله نخست در رعایت پروتکل‌ها استفاده از ماسک و تعبیه تهویه مناسب در کلاس‌های درس است و دیگر فاصله گذاری انجام گروه‌بندی دانش‌آموزان با زمان‌بندی کمتر ملاک رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در مدارس نیست.

وی درباره نگرانی خانواده‌ها در زمینه نحوه رعایت مسائل بهداشتی و فردی دانش‌آموزان در مدارس بیان داشت: با همکاری معلمان و مربیان بحث غربالگری دانش‌آموزان دارای علائم کرونا یا سرماخوردگی را در دستور کار داریم و از خانواده‌ها تقاضا بحث غربالگری را جدی گرفته و به ما کمک کنند تا دانش‌آموزان دارای علائم در کلاس‌های درس حضور نیابند.

سهرابی با اشاره به اینکه در شبکه شاد کلاس آنلاین برگزار نمی‌شود، اضافه کرد: به دلیل بازگشایی حضوری مدارس کلاس‌های آنلاین از شبکه شاد حذف شد اما فایل‌های آموزشی در شبکه شاد موجود می‌باشد و لازم است دانش‌آموزانی که به هر دلیلی حضور ندارند از شبکه شاد استفاده کنند تا عقب‌ماندگی آنان جبران شود.

وی میزان واکسیناسیون گروه سنی 5 تا 12 سال را پایین دانست و گفت: موضوع واکسیناسیون بسیار مهم است و آمار پایین واکسیناسیون رده سنی 5 تا 12 سال نگران کننده می‌باشد که برای عبور از این شرایط نیاز به همکاری و توجه بیشتر به مساله واکسیناسیون توسط آحاد جامعه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه