English

مجید مشتاق عشق:

دعوت از شناگران خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی در تهران

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی بیان کرد: هفت نفر از جمع شناگران خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی در تهران دعوت شده اند.

دعوت از شناگران خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید مشتاق عشق رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از هفت شناگر این استان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده است.

مشتاق عشق در ادامه این خبر اضافه کرد: هفت نفر از جمع شناگران خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی در تهران دعوت شده است و ۹ هزار شناگر در رده‌های مختلف سنی خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی افزود: سینا غلامپور، ابوالفضل سام، میلاد میرشاهی، سید پوریا سیدجعفری، محمد مهمان نواز، مهدی فرید مهر و معراج توروه دعوت شدگان به اردوی انتخابی هستند.

وی در ادامه متذکر شد: همچنین پنج نفر از مربیان این شناگران به عنوان مربی مدعو در اردو حضور دارند و اردوی یادشده بعد از بهبود شرایط کرونایی در تهران برگزار می‌شود.

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی یادآور شد: اینجانب به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی همراه با میثم سعادتی، غلامرضا اسدی، حمید مبرز و میثم میرشاهی به عنوان مربیان مدعو در اردو حضور داریم.

مشتاق عشق در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: تیم ملی برای حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی که در مرداد ماه و مسابقات آسیایی که در شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود خود را آماده می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه