English

حسن بهرام‌نیا:

۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت

استاندار ایلام گفت: به‌منظور توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان از محل اعتبارات استانداری ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی و دی کلینیک شهرستان ملکشاهی اختصاص می‌یابد.

۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی به مصوبات سفر یک روزه استاندار به این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: بمنظور حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان از محل اعتبارات استانداری ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی و دی کلینیک اختصاص می‌یابد و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانداری به تقاطع غیرهمسطح سه راهی ملکشاهی_ ایلام_ دره شهر تخصیص می‌یابد.

استاندار ایلام اضافه کرد: مشکل آب هفت روستا تا ۳ ماه آینده توسط شرکت آب و فاضلاب، اداره برق و بنیاد مستضعفان رفع و طرح نقشه و هزینه ایستگاه تصفیه خانه ملکشاهی تا ۲ هفته آینده توسط شرکت آبفا برآورد و اسناد در اختیار بنیاد مستضعفان جهت سیر مراحل قانونی قرار گیرد.

نشست شورای اداری ملکشاهی۴

وی با بیان اینکه ظرف ۳ هفته آینده اطلاع‌رسانی لازم برای تشویق همگانی از طریق فرمانداری و راه و شهرسازی انجام شود تا تمام افراد واجد شرایط شهرستان در قالب طرح اقدام ملی مسکن صاحب مسکن شوند گفت: در خصوص تامین آب روستای خوشادول شهرستان به شرط داشتن اعتبار تخصیص اعتبار داده می‌شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد تومان بابت موضوع آبیاری روستای پاریاب از محل اعتبارات استانداری تامین و پرداخت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در خصوص بحث سرمایه گذار مربوط به احداث کارخانه در شهرک صنعتی نیز از طریق اداره کل صمت و فرماندار ظرف ۱ هفته آینده در خصوص مجوز واگذاری زمین اقدام لازم انجام شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که فرمانداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در منطقه خوشادول زمین مورد نیاز احداث گلخانه را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند گفت: اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح هادی در روستاهای گنبد پیرمحمد، قلعه جوق و باولگ به مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان از طریق استانداری تامین می‌شود.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه زمین های واگذار شده به مردم ملکشاهی از طریق طرح در کمیسیون ماده ۵ حل و فصل شوند اضافه کرد: مجتمع گردشگری شهرستان ملکشاهی از طریق تفاهم بین بنیاد مستضعفان و شهرداری به مبلغ یک میلیارد تومان انجام پذیرد.

نشست شورای اداری ملکشاهی

وی در ادامه گفت: پروژه راه دسترسی به آبشار اما از طریق مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و با هماهنگی منابع طبیعی ظرف دو هفته آینده آغاز به کار نماید.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اتصال فیبر نوری آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی از محل اعتبارات استانداری تامین گردد افزود: آسفالت جاده دسترسی شهید گمنام شهر مهر توسط شهرداری مهر و با اعتبارات استانداری انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه بنیاد شهید تمام ادارات کل را برای سرکشی از خانواده های شهدا سازماندهی کند گفت: مبلغ ۹۰ میلیون تومان نیز جهت جانمایی دو تیر برق به منظور راه اندازی کلانتری بخش گچی اختصاص یافت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه