English

علی نوبخت خبر داد:

آغاز خرید تضمینی گندم‌های انباری در استان اردبیل

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل از آغاز خرید تضمینی گندم‌های انباری مردم استان خبر داد.

آغاز خرید تضمینی گندم‌های انباری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نوبخت ، مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: گندم‌های تولید شده پارسال که در انبار کشاورزان موجود است تا ۱۵ اردیبهشت ماه با قیمت تضمینی امسال خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۲۲ فروردین خرید تضمینی گندم در سطح استان آغاز شده است، افزود: سیلوی انبار مکانیزه در شهر اردبیل و سیلوی ۵۰ هزارتنی روح‌کندی (مغان) آماده دریافت گندم‌های انبار شده از پارسال کشاورزان استان است.

به گفته مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل تاکنون۳۵۰ تن گندم انبار شده از سال ۱۴۰۰ در مراکز تعیین شده خریداری شده و پول گندم خریداری شده از کشاورزان در کمترین زمان پرداخت می‌شود.

نوبخت درباره قیمت خرید تضمینی گندم خریداری شده کشاورزان گفت: قیمت خرید تضمینی گندم مطابق نرخ اعلام شده از سوی دولت امسال ۱۰۵ هزار ریال می باشد که در صورت تحویل محصول به مراکز دولتی ۱۰ هزار ریال به عنوان جایزه تحویل به این قیمت افزوده خواهد شد.

وی همچنین می گوید: امسال مبنای محاسبه قیمت خرید تضمینی یک درصد افت مفید و چهاردرصد افت غیرمفید است.

نوبخت درباره شرایط و الزامات عملیات خرید گندم در استان گفت: علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه پهنه‌بندی سازمان جهاد کشاورزی ، ارائه معرفی‌نامه از این سازمان در هر شهرستان الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه