English

محمدقویدل؛

رفع کمبودها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از بازدیدهای مستمر تیم های نظارتی وجدیت در پیگیری و رفع کمبودها توسط کمیته مدیریت فوریت، خبر داد.

رفع کمبودها را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدقویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان درحاشیه بازدید از مدارس گفت: مواردی ازقبیل سیستم سرمایشی، بهداشت و نحوه ارائه مسائل آموزشی در بازدیدها مورد ارزیابی قرار خواهدگرفت و به ترتیب،نیازهای مدارس سریعا تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های مدیریت فوریت با اولویت بندی مدارس کم برخوردار و هماهنگی با اداره کل نوسازی مدارس، به صورت ویژه در حال رفع نیازهای مدارس هستند و این روند تا حصول نتایج مطلوب همچنان ادامه دارد.

این مسئول با اعلام اینکه ۳ هزار و۶۹۰ مدرسه در استان مشمول طرح نظارت معاونین معین هستند، گفت: تاکنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل سرانه به مدارس استان اختصاص داده شده و علاوه بر آن از منابع تأمین و تجهیز مدارس نیز هزینه ای برای کمک به مدیران و تأمین ملزومات در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه دغدغه اولیا و ۴۰۷ هزار و ۵۴۸ دانش آموز هرمزگانی، دغدغه آموزش و پرورش و مسئولین استان است تصریح کرد: تصمیماتی که گرفته شده در راستای بهره مندی دانش آموزان از مزایای آموزش حضوری و ادامه روند تعلیم و تربیت در مسیر اصولی و هدف‌مند پیش از دوران شیوع کرونا می باشد.

قویدل در پایان افزود: با نظارت مستمر و همراهی با مدارس، مسیر حضوری شدن فعالیت های آموزشی، هموار و دغدغه ها از بین خواهد رفت و انتظار می رود دراین راه با حمایت اولیا و دانش آموزان از سیاست های مدرسه و هم‌ گام با آموزش و پرورش، شاهد رشد و تعالی استان در عرصه های آموزشی، پژوهشی و تربیتی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه