English

امیر شوشتری:

حضور یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاسها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر برای دانش آموزان در مدارس الزامی است و کلاسهایی که دارای بیش از ۳۰ دانش آموز هستند طبق تقسیم بندی، حضور دانش آموزان به شکل زوج و فرد انجام می‌شود.

حضور یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاسها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: با بازگشایی تمامی مراکز آموزشی از امروز چهاردهم فروردین ماه، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاس درس حاضر شدند.

شوشتری در ادامه این خبر اظهار کرد: همراه با آغاز فصل بهار بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا بازگشایی کامل مدارس با هدف بازگشت دانش آموزان به روند عادی تحصیل آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حضور مربیان و مراقبان بهداشت در همه ز استان همراه است و بر این اساس تمامی ۹ هزار و ۵۰۰ کد آموزشی (مدرسه) با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس از امروز میزبان دانش آموزان این استان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.

وی همچنین تاکید کرد: رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر برای دانش آموزان در مدارس الزامی است و کلاسهایی که دارای بیش از ۳۰ دانش آموز هستند طبق تقسیم بندی، حضور دانش آموزان به شکل زوج و فرد انجام می‌شود.

شوشتری در خاتمه یادآور شد: تا کنون بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان خراسان رضوی و درصد قابل توجهی از دانش آموزان ابتدایی در برابر بیماری کووید۱۹ واکسینه شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه