English

احمد اسکندری نسب:

تاکید ما بر حضور دانش آموزان در مدارس است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به هر حال تاکید ما بر حضور دانش آموزان در مدارس است ؛ به هر شکل و شیوه ای که مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان صلاح می دانند .

تاکید ما بر حضور دانش آموزان در مدارس است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان ، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک اعضای شورای معاونان با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: آن چه که در فرم های خودارزیابی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بارگذاری شده باید با واقعیت موجود منطبق باشد، همه تلاش های جهادگونه باید منجر به دستیابی بهترین نتیجه شود.

وی گفت: شرایط موجود بسیج همه عوامل از جمله راهبران آموزشی، مدیران مدارس، کارشناسان و سایر عوامل را می طلبد باید با آمادگی کامل فعالیت ها را پیش ببریم، امسال در شرایط ویژه ای هستیم و هر چه تجربه تا به حال از زمان دانش آموزی و معلمی خودمان یا دوران مسئولیتمان داشته ایم امروز هیچ کاربردی ندارد، زیرا کلاس ما از حالت فیزیکی به مجازی تبدیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اهمیت فعالیت دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد، گفت: در شبکه شاد تعدادی از دانش آموزان فقط احراز هویت شده اند اما تعداد بیشتری برخط آموزش می بینند، مشکلات زیرساختی شبکه شاد باید بررسی شود.

اسکندری نسب با تاکید بر این که تمرکز همه ما باید بر آموزش باکیفیت باشد، گفت: همه ابزارهای اعلام شده از جمله مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد، بسته های یادگیری و...همه ابزار مهم آموزش غیرحضوری است، تعدادی از خانواده ها از نیمه شهریور فرزندان را راهی مدرسه نکردند اما معلمان جلوه های بسیار زیبایی از ایثارگری خود را به نمایش گذاشتند و نامشان را در تاریخ ایثارگری مردم این سرزمین جاودانه کردند.

وی گفت: مهمترین دغدغه ما پس از دغدغه دسترسی دانش آموزان به آموزش مجازی، بهبود کیفیت آموزشی است، باید آموزش به گونه ای باشد که بتوانیم با خیال راحت و اطمینان دانش آموز را در خرداد ماه به پایه بالاتر ارتقا دهیم که البته رسیدن به این مهم نیاز به خلاقیت و ابتکار دارد، باید آسیب شناسی ماه های گذشته باعث شود بتوانیم برنامه ریزی بهتری برای ادامه سال تحصیلی داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که با همکاری همه مردم و مسئولان وضعیت استان وضعیت قابل قبولی به لحاظ شیوع کرونا است، گفت:  به هر حال تاکید ما بر حضور دانش آموزان در مدارس است به هر شکل و شیوه ای که مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان صلاح می دانند، جریان یاددهی-یادگیری با کیفیت مطلوب باید تداوم داشته باشد.

اسکندری نسب گفت: از همه تریبون ها از جمله نماز جمعه باید برای تبیین ایثارگری معلمان استفاده کرد که جامعه این تصور را نداشته باشد که مدارس تعطیل و دانش اموزان بیکار هستند، در شرایط فعلی نه تنها کار معلمان کمتر نشده که چندین برابر شده و امیدواریم همه این جدیت ها و همت ها  نتایج مطلوبی را برای نظام تعلیم و تربیت رقم بزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه