English

توزیع ۴۰۰ هزار نقشه چاپ‌شده در استان یزد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از توزیع 400 هزار نقشه چاپ‌شده در نوروز خبر داد.

توزیع 400 هزار نقشه چاپ‌شده در استان یزد

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید عربی مدیر روابطعمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از چاپ چهارصد هزار نسخه نقشه از یزد خبر داد و گفت: برای اولین بار این نقشه‌ها با جزئیات زیاد تهیه‌شده است که در ایام نوروز حدود دوسوم این آمار توزیع و با استقبال خوب گردشگران همراه بود.

مدیر روابطعمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان این‌که در تدوین و تهیه این نقشه‌ها سعی کردیم تا استانداردهای ملی و بین‌المللی را نیز رعایت کنیم، افزود: علاوه بر این‌که نقشه‌های مذکور مجهز به امکانات متعدد موردنیاز گردشگران بود، در این نقشه‌ها سعی کردیم تا بافت تاریخی یزد را نیز با جزئیات به‌عنوان بخش دیگری از نقشه برای آن‌ها آماده کنیم.

وی با بیان این‌که هر شهرستان نیز نقشه خود را داشته است، گفت: قسمتی از نقشه‌ها را نیز به آثار تاریخی شاخص هر شهرستان مجهز کردیم تا بتوانند علاوه بر راهنمایی، از این بخش‌ها نیز استفاده کنند.

عربی بابیان این‌که برای مناسبت‌های آینده نیز در حال تدوین نقشه‌هایی با جزئیات بیشتر هستیم، ادامه داد: در حال حاضر نقشه‌ها به‌خوبی مورد استقبال قرارگرفته و امیدوار هستیم که بتوانیم برای سنوات دیگر و مناسبت‌های دیگر نقشه‌هایی را برای توزیع به گردشگران آماده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه