English

اتصال کیو. آر. کدهای تأسیسات گردشگری یزد به اداره کل میراث فرهنگی

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از لینک شدن تمام کیو. آر. کدها به سایت این اداره‌کل یزد خبر داد.

اتصال کیو. آر. کدهای تأسیسات گردشگری یزد به اداره کل میراث فرهنگی

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مجید عربی مدیر روابط عمومی بابیان اینکه تمام تأسیسات گردشگری صاحب کیو آر کد شده‌اند، گفت: کیو آر کدها پس از اسکن شدن به سایت گردشگری استان یزد لینک می‌شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد تصریح کرد: اطلاعات موردنیاز گردشگران در سایت بارگذاری شده و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی بابیان اینکه این اداره کل نسبت به ارتقای محتوای سایت خود اقدام کرده است، گفت: یکی از ملزومات گردشگری اطلاع‌رسانی و تأمین محتوای موردنیاز گردشگران است که در سایت بارگذاری شده است، همچنین همه برنامه‌های فرهنگی استان در ایام نوروز به‌صورت روزانه در این سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد و گردشگران می‌توانند با مراجعه به آدرس tourism.yazdcity.ir از این برنامه‌ها مطلع شوند.

عربی در پایان خاطرنشان کرد: کیو آر کدها نه‌تنها برای تأسیسات گردشگری بلکه تمام ابنیه میراث فرهنگی استان نیز نصب‌شده و این قابلیت برای تمام ابنیه ایجادشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر