English

مدیر کل میراث فرهنگی یزد بر لزوم تامین ایمنی جاده های استان یزد تاکید کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان یزد و دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد بر لزوم تامین ایمنی جاده‌ها و نظارت‌ جدی بر این حوزه تاکید کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد بر لزوم تامین ایمنی جاده های استان یزد تاکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان یزد آمار تردد استان و حوادث روز گذشته را اعلام کرد و از گردشگران خواست ایمن سفر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با بیان اینکه مجموع آمار تردد ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تردد ورودی وسایل نقلیه تعداد۳۳۸۵۷ دستگاه است، اظهار کرد: براساس این آمار، تردد خروجی وسایل نقلیه شامل تعداد ۳۳۱۵۸ دستگاه بوده است.

وی تردد ورودی قطار را شامل تعداد ۱۰۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: تردد خروجی قطار تعداد ۱۰۲۱ نفر، ورودی پرواز تعداد۵۱۴ نفر و خروجی پرواز تعداد ۵۴۰ نفر است.

آخوندی مجموع آمار حوادث ترافیکی در این تاریخ را شامل 44 تصادف شهری و ۲۴ تصادف خارج از شهر دانست و گفت: تعداد مجروحین این حوادث 70 نفر بوده  و سه نفر فوتی نیز ثبت شده‌اند.

وی در این بازه زمانی، مجموع آمار غیر ترافیکی را شامل 6 مصدومیت و 8 فوتی اعلام کرد.

دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد به لزوم تامین ایمنی جاده‌ها و نظارت‌ جدی بر این حوزه تاکید کرد و گفت‌: باید ایمنی جاده‌ای را برای گردشگران مهیا کنیم و از طرفی گردشگران نیز باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه