English

احمد مرادی نژاد در گفت‌وگو با موج تشریح کرد؛

هرمزگان در ماه میهمانی خدا میزبان جشن گل‌ریزان

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان به تشریح اهداف و راه‌های مشارکت در جشن گل‌ریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: در شرایط کنونی 16 نفر محکوم مالی و 17 نفر نیز به سبب مطالبه مهریه در حبس قرار دارند.

هرمزگان در ماه میهمانی خدا میزبان جشن گل‌ریزان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد مرادی نژاد» مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با موج ضمن اعلام این خبر که در شرایط فعلی 33 مددجوی غیرعمد در استان تحمل کیفر می‌کنند، گفت: مجموع بدهی این افراد بالغ‌بر 28 میلیارد تومان است که با نگاه سبز خیران هرمزگانی می‌توان آنان را نیز به آغوش گرم خانواده بازگرداند.
وی در ادامه با ابزار خوشحالی نسبت به صفر شدن تعداد محکومان محبوس هرمزگان در موضوع دیه، اضافه کرد: هیچ زندانی غیرعمد در موضوع دیه نداریم و با تلاش‌های صورت گرفته همه‌ی محکومان پیش از سال آزاد شدند.
مرادی نژاد برگزاری جشن‌های گل‌ریزان در ماه مبارک رمضان را از برنامه‌های مهم ستاد مردمی دیه استان هرمزگان اعلام کرد و گفت: 16 نفر محکوم مالی و 17 نفر نیز به سبب مطالبه مهریه در حبس قرار دارند که امیدواریم در پی برگزاری جشن گل‌ریزان در این ماه مبارک و جمع‌آوری 28 میلیارد تومان بتوانیم شاهد آزادی این افراد باشیم.
وی در ادامه به تشریح راه‌های واریز کمک‌های مردمی پرداخت و اظهار داشت: پرداخت پیامکی، پرداخت بانکی و مراجعه‌ی حضوری ازجمله راه‌های شرکت در این حرکت خیرخواهانه است.
مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان هرمزگان در پایان بیان داشت: رسالت فرهنگی و اجتماعی ما کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت است، ازاین‌رو از همه نیکوکاران دعوت می‌کنیم در این اقدام خداپسندانه شرکت فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه