English

کریم‌الله محبوبی خبر داد:

آزادی ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد و مالی از ابتدای امسال تاکنون از زندان‌های این استان آزاد شدند.

آزادی ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کریم‌ الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل امروز در آیین قدردانی از برگزارکنندگان بیستمین جشن گلریزان گفت: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا ۵۲ جشن گلریزان شامل ۱۲ مورد در شهرستان، ۲۰ مورد در بخش‌ها و ۲۰ مورد در دهیاری‌ها به صورت غیرحضوری برگزار و افزون بر ۳۴ میلیارد ریال از سوی خیران کشوری و استانی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به ستاد دیه استان اردبیل کمک شد.

وی در مورد چگونگی تامین بدهی این زندانیان افزود: مبلغ بیش از چهار میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال از محل گذشت شکات، ۱۰ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال آورده مددجویان، ۲۶ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال پذیرش اعسار دادگستری، ۶ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال کمک ستاد دیه استان، ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض ستاد دیه کشور و دریافت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات بانک‌های عامل تامین شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل نیز با قدردانی از اعضای هیات امنا و کارکنان ستاد دیه اظهار کرد: نشاندن لبخند بر لبان خانواده زندانیان با آزادسازی سرپرست و نان‌آور کاری ارزشمند به شمار می‌رود که در نزد خدا از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو افزود: از برکات جامعه اسلامی این است که افرادی حاضر هستند، از مال و آبروی خود هزینه کنند تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی بیان کرد: تاثیرات منفی زندان بر خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در جامعه غیرقابل جبران است و این خیران هستند که با اقدامات خیرخواهانه خود آرامش را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته در این استان شاهد افزایش کمک‌های خیران مومن، متدین، نوع‌دوست و ولایتمدار نسبت به سال‌های گذشته هستیم و امید می‌رود با تداوم این روند زمینه آزادی هرچه بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد و مالی فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه